کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری انتقال به شانگهای شن هوا را بررسی می کند

گاس پویت، هافبک سابق چلسی، دیروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال شانگهای شن هوا انتخاب شد و امیدوار است بتواند جان تری را به چین بکشاند. 

 

خبرهای رسیده حاکی از آن است که تری هم مایل است در صورت ارائه پیشنهاد مالی مناسب، به آسیا برود و برای شانگهای شن هوا بازی کند. به نقل از Standard Sport، البته اولویت شماره یک JT26 ماندن در استمفورد بریج و بازی برای چلسی است، اما او مجبور شد برای تمدید یک ساله قراردادش، تا پایان فصل گذشته صبر کند و امسال هم آنتونیو کونته تمایلی به حفظ این مدافع 35 ساله نشان نداده است.


تری در بیشتر هفته های این فصل، مصدوم بوده و دیدار این هفته تیمش مقابل سیتی را هم به دلیل مصدومیت ماهیچه سرین، از دست خواهد داد. طی هفت بازی گذشته، که چلسی همه را با پیروزی پشت سر گذاشته، تری فقط یک بار به عنوان یار تعویضی بازی کرده است. آخرین حضور ثابت این بازیکن هم به دیدار چلسی مقابل وست هم در جام اتحادیه برمی گردد؛ قبل از آن هم او برای 7 هفته به دلیل مصدومیت مچ پا، خانه نشین بود. در غیبت تری هم کونته ترکیب تیم را به 3-4-3 تغییر داد و صدر جدول انگلیس را مال خود کرد. تمایل کونته به وفاداری در استفاده از ترکیب برنده اش، سبب شده جایگاه تری به عنوان کاپیتان و بازیکن 18 ساله باشگاه، از دست برود.


همین مساله باعث شده جان تری به گزینه های دیگر هم فکر کند. او از  ژانویه می تواند با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود و شنیده می شود برخی باشگاه های ترک و آمریکایی هم به جذب او علاقه نشان داده اند. با توجه به حضور بازیکنان سابق چلسی، نیکولاس آنلکا و دیدیه دروگبا، چلسی رابطه خوبی با شانگهای شن هوا دارد و مهاجم سابق آنها، دمبا با هم الان در این باشگاه توپ می زند. 


تری مجبور شده بود برای تمدید قراردادش با آبی ها طی این فصل، بخش عمده ای از دریافتی هفتگی اش را از دست رفته ببیند، اما اگر مراحل انتقالش به باشگاه چینی با موفقیت طی شود، حقوق هفتگی 50 هزار پوندی اش، ارتقای قابل توجهی خواهد داشت. 


گفتنی است ژی جین پینگ، رئیس جمهور چین، بسیار علاقه مند است این کشور را به یک قدرت فوتبالی بدل کند و آمدن تری می تواند قدم بزرگی در این راه باشد. گفته می شود تری سال گذشته، در تور دور چین حاضر شده و حتی به عنوان سفیر فوتبال در گوانگ ژو هم معرفی شده است.


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد