کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نامزدهای دریافت جایزه مربی و بازیکن برتر ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس اعلام شدند

اتحادیه لیگ برتر انگلیس، نامزدهای دریافت جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه نوامبر را اعلام کرد.  
بر اساس اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، آنتونیو کونته سرمربی چلسی، دیوید مویس سرمربی ساندرلند، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس هستند.

گفتنی است کونته در ماه گذشته، از سه بازی سه برد کسب کرده، تیمش 8 گل به ثمر رسانده و 1 گل دریافت کرده است. تیم گواردیولا، از سه بازی، دو برد و یک تساوی را تجربه کرده و 5 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کرده است. لیورپول یورگن کلوپ هم از سه بازی خود دو برد و یک تساوی را کسب کرده و 8 گل به ثمر رسانده و 1 گل دریافت کرده است. ساندرلند دیوید مویس از سه بازی، دو پیروزی و یک تساوی را کسب کرده، 5 گل به ثمر رسانده و سه گل نیز دریافت کرده است.

امّا در بخش نامزدهای بهترین بازیکنان:

زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد، دیگو کوستا و پدرو از چلسی، سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی، مت فلیپس از وست‌برموویچ، جوردن پیکفورد از ساندرلند نیز شش بازیکنی هستند که به عنوان نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر اعلام شده اند.

رأی گیری برای انتخاب مربی و بازیکن برتر ماه در سایت لیگ برتر انگلیس در حال برگزاری است.  گفتنی است ماه گذشته جایزه بهترین مربی به آنتونیو کونته از چلسی، و جایزه بهترین بازیکن نیز به هازارد از چلسی رسیده بود. 

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد