کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تکه ای از صحبت های گواردیولا درباره آنتونیو کونته در کتاب زندگینامه اش

وبسایت انگلیسی تکه ای دیگر از کتاب زندگینامه گواردیولا نوشته پرارنائو را منتشر کرده است.
  
مارتی پرارنائو، نویسنده کتاب زندگینامه پپ گواردیولا می گوید مربی اسپانیایی چیز های مشترک زیادی در خود و آنتونیو کونته می بیند.

به گزارش Macnhester Evening News، دو تیم چلسی و منچسترسیتی فردا در دیداری حساس و مهم از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

در آستانه این دیدار وبسایت انگلیسی سراغ تکه ای از کتاب زندگینامه پرارنائو تحت عنوان "گواردیولا: تکامل" رفته است که در آن پپ درباره مربیان آینده دار دنیای فوتبال صحبت کرده است. پرارنائو می نویسد:

وقتی در سال 2015 از او پرسیدم دو مربی که بیشترین پتانسیل را دارند نام ببر بدون لحظه ای مکث گفت آنتونیو کونته و توماس توخل. او چیز های زیادی از خودش را در کونته می بیند: شور، شهامت، اخلاق کاری و جدیت در داشتن توپ تا جایی که ممکن است، شدت بازی ها و میل به رقابتش. کونته هم فوتبال منطقه ای بازی می کند و خیلی خیلی هم خوب انجامش می دهد.

پرارنائو  که در کتابش مدعی شده بود رئال مادرید به دنبالجانشینی رافائل بنیتز با پپ گواردیولا بوده است اضافه می کند:

در خلوت، گواردیولا چلسی را یکی از مدعیان قهرمان این فصل می داند. مربی عالی، بازیکنان فوق العاده و برنامه به نسبت خوبی دارند و در هیچیک از رقابت های اروپایی هم نیستند و از این رو زمان خیلی زیادی برای تمرکز روی بازی ها و آماده سازی برای هر دیدار دارند.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد