کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چه کسی بهترین مهاجم این فصل لیگ برتر است؟ کوستا، سانچز یا آگوئرو؟

کارشناسان اسکای نظرات خود را راجع به بهترین مهاجمان این فصل بیان می کنند. 

 

 در حالی که سه مهاجم برتر سه تیم آرسنال، منچستر سیتی و چلسی بهترین عملکرد خود را داشته اند، قضاوت ها هنوز در مورد این که "چه کسی بهترین مهاجم جزیره است؟" ادامه دارد.


به گزارش Sky Sports دیگو کوستا و الکسیس سانچز، مهاجمان تیم های چلسی و آرسنال  در صدر جدول گلزنان قرار گرفته اند و آگوئرو، مهاجم سیتی نیز با یک گل کمتر آنها را دنبال می کند. نظرات کارشناسان اسکای را در ادامه می خوانید:


چارلی نیکولاس- دیگو کوستا


در کل اگر نظرم را بخواهید، می گویم آگوئرو بهتر است، اما در شرایط حاضر، کوستا را ترجیح می دهم. الکسیس سانچز در مقابل وست هم عملکرد شگفت انگیزی داشت و ونگر مسلما فهمیده است که وقتی او آماده باشد، عملکرد فوق العاده ای پیدا می کند. در کل فکر می کنم سانچز بازیکن بهتری نسبت به کوستا است، اما کوستا این فصل ثابت قدم تر ظاهر شده است.




وقتی که او پا به لیگ برتر گذاشت، اصلا فکرش را هم نمی کردم که او جزو 10 مهاجم برتر بشود، چه برسد به این که در میان 5 مهاجم برتر جزیره قرار گیرد. در کل از رفتار و منشش خوشم نمی آید ولی هر چه که هست، کونته کاری با او کرده است که او را به سطحی متفاوت وارد کرده است. او اکنون مهاجم اول جزیره است.


له تسیه- الکسیس سانچز


فکر می کنم انتخاب سختی باشد، ولی من سانچز را انتخاب می کنم. او فاصله زیادی با کوستا ندارد. به عقیده من سانچز نشان داده که یک بازیکن همه کاره است و می تواند در نوک بازی کند. او برای مدافعان حریف یک مزاحم و برای توپچی ها یک گلزن تمام عیار است. آگوئرو هم در حال حاضر در شرایط خوبی است. او به غیر از کارت قرمز  و خراب کردن موقعیت ها در بازی هفته پیش، تا به حال اشتباهی نداشته است.




پل مرسون-دیگو کوستا


سوال خوبی است. نظر من با کوستاست. او توپ را به خوبی جلو می برد و هفته پیش نیز گل دیگری به ثمر رساند.


به نظر من سانچز اصلا یک مهاجم نوک نیست، گرچه او فوق العاده کار کرده و چیز زیادی کم نداشته است، ولی او نمی تواند در بازی های بزرگ به این خوبی ظاهر شود. بر فرض اگر آنها برابر رئال مادرید بازی کنند و رئال بر بازی سلطه داشته باشد، سانچز نمی تواند کاری پیش ببرد و مثل کوستا تسلط به بازی داشته باشد.


من همیشه از طرفداران آگوئرو بوده ام، اما به نظر من او این فصل یک چیزی کم دارد. او در برابر چلسی موقعیت های بسیاری از دست داد و انگار این فصل او عملکرد فصل های گذشته را ندارد. پپ از او می خواهد که بر بازیکنان حریف فشار بیاورد. آگوئرو برای این که در بهترین فرمش باشد نیاز دارد که همیشه سرحال باشد.


فیل تامسون- سرخیو آگوئرو


ما این بحث را در برنامه Soccer Saturday زیاد داشته ایم و به نظر من فعلا انتخاب بسیار دشوار است. کوستا عملکرد فوق العاده ای داشته، ولی نظر من همچنان با آگوئرو است. شما نمی توانید او را به خاطر عملکردش مقابل چلسی سرزنش کنید. من فکر می کنم آنها در برابر چلسی بسیار مایوس شدند، چون نیمه اول تمام تلاش خود را کردند که بازی را ببرند ولی به خاطر کارت قرمز نتوانستند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد