کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: صحبت کردن از انتقال سانچز بی احترامی به او و آرسنال است

در حالی که 18 ماه از قرارداد الکسیس سانچز با آرسنال مانده است، رسانه ها او را به برخی باشگاه ها لینک کرده اند. کونته در این مورد واکنش نشان داده است.  
آنتونیو کونته، سرمربی آبی های لندن معتقد است که صحبت کردن از احتمال انتقال سانچز بی احترامی به او و باشگاهش است.

به گزارش FourFourTwo مهاجم شیلیایی آرسنال که تا سال 2018 با توپچی ها قرارداد دارد، هنوز در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد است. هر چند که به دلایلی از جمله دستمزد درخواستی، مذاکرات به خوبی پیش نمی رود.

از آنجا که چلسی یکی از باشگاه هایی است که به سانچز لینک شده، سرمربی ایتالیایی چلسی به پرسش در این باره واکنش نشان داده است. او اعتقاد دارد که شایسته نیست با صحبت کردن در این مواقع آب در آسیاب رسانه ها ریخت. چندی پیش نیز سانچز به منچسترسیتی لینک شده بود که گواردیولا آن را به شدت تکذیب کرد. کونته در این باره گفت:

فکر نمی کنم که صحبت کردن راجع بازیکنان تیم های دیگر کار درستی باشد. واقعا کار درستی نیست. ما تمرکزمان کاملا بر روی بازی یکشنبه برابر وست برومویچ است و تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی و فصل بعد خیلی وقت مانده است. باز هم تکرار می کنم که شایسته نیست که راجع به بازیکنان دیگر باشگاه ها صحبت کنیم. این بی احترامی به آن بازیکن و باشگاهش و تیم من و باشگاه من است.
اکنون ما باید بر روی بازی بعدی مان برابر وست برومویچ تمرکز کنیم. ما چهاربازی تا قبل از ژانویه داریم و این چهار بازی خیلی برای ما اهمیت دارند. در حال حاضر خیلی خوشحالم که با این ترکیب و این بازیکنان کار می کنم و به همین خاطر است که دائم تاکید می کنم که ما باید بر روی بازی تمرکز کنیم و نتیجه کار را مشاهده کنیم. 
شاگردان کونته یک شنبه میزبان تیم تونی پولیس خواهند بود و به دنبال رقم زدن نهمین برد پیاپی خود هستند. آنها پس از برد 3-1 برابر سیتی لقب مدعی قهرمانی را از سوی رسانه ها دریافت کردند؛ لقبی که کونته زیاد از آن خشنود نیست. وی در این باره گفت:

خیلی زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم. ما فقط 14 بازی انجام داده ایم و باید حداقل نیم فصل را به این شکل تمام کنیم. ما فصل را با شکست آغاز کردیم و باید منتظر نیم فصل دوم باشیم. این خیلی معمولی است. شما بازی می کنید، برنده می شوید؛ چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بعد از هر پیروزی، عطش پیروزی دوباره را از دست ندهیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد