کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: باید متمرکز باقی بمانیم؛ استفاده از سیستم چرخشی سخت است

کونته از دیدار پیش رو مقابل وست برومویچ می گوید. 

 

آنتونیو کونته سرمربی تیم چلسی معتقد است در حال حاضر مهمترین موضوع در تیمش حفظ اشتیاق و تمرکز بازیکنان برای بازی های آینده است.


به گزارش وب سایت رسمی چلسی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر جزیره روز یکشنبه در خانه میزبان وست برومویچ خواهد بود و چشم به نهمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دارد. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد.


او در خصوص این دیدار گفت:


ما تا کنون فقط 14 بازی انجام داده ایم و در بخش اول فصل هستیم و باید این بخش را به خوبی به پایان برسانیم و خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. ما در حال حاضر فوتبال خوبی بازی می کنیم و بسیار مهم است که اشتیاق خود را از دست ندهیم. در این لیگ شما باید برای هر بازی متمرکز باشید در غیر این صورت دچار مشکل می شوید.  

یکشنبه اگر به مانند بازی های قبل متمرکز نباشیم قطعا به مشکل بر خواهیم خورد. در طول هفته بسیار خوب تمرین کرده ایم و من انتظار نمایشی خوب از بازیکنانم دارم. 

نمانیا ماتیچ پس از غیبت در مقابل منچستر سیتی اکنون در دسترس است و اسکار و ویلیان و فابرگاس نیز آماده بازی هستند.


کونته در این خصوص گفت:


انتخاب سختی است اما امیدوارم در هر بازی اینگونه تصمیم گیری های سخت وجود داشته باشد. این به این معنی خواهد بود که من در ترکیب تیم خود رقابت خوبی دارم وبازیکنان در حال پیشرفت هستند سسک در مقابل سیتی به خوبی از فرصت به دست آمده استفاده کرد و بازی خوبی انجام داد. اکنون برای بازی بعد من از بین کانته، ماتیچ، فابرگاس و چالوباه باید یک نفر را انتخاب کنم و امیدوارم که بتوانم تصمیم درستی بگیرم. 

کونته در خصوص فرم کنونی داوید لوییز هم گفت:


او در حال حاضر با تمرکز خوبی بازی می کند و من این موضوع را دوست دارم. او به این روش ادامه خواهد داد. همیشه به بازیکنانم می گویم که به کار و تلاش خود ادامه دهند و متمرکز باقی بمانند. همیشه بازی بعدی مهمترین بازی ما است. 

کونته در خصوص جان اوبی میکل هم گفت:


وضعیت ساده است. او جز تیم ما است و با ما باقی خواهد ماند. می دانیم در پایان فصل قرارداد او به پایان خواهد رسید اما از الان نمی دانم په اتفاقی خواهد افتاد. 

بازی با وست برومویچ اولین بازی از سه دیدار چلسی در هفته پیش رو است. آنها پس از این دیدار باید با ساندرلند و کریستال پالاس رو به رو شوند.


کونته در خصوص استفاده از ترکیب چرخشی گفت:


ما سه بازی در طول هفت روز خواهیم داشت بنابرین مهم است تا بازیکنان همگی در فرم خوب خود باشند. من می توانم ترکیب چرخشی را در نظر بگیرم اما در حال حاضر بازی به بازی فکر می کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی وست برومویچ است. پس از این بازی باید دید آیا بازیکن مصدوم یا خسته ای خواهیم داشت یا نه. اکنون  استفاده از تریکب چرخشی بسیار سخت است. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد