کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ احتمال کسر امتیاز از چلسی برای اتفاقات بازی مقابل منچستر سیتی

احتمال می رود شاگردان آنتونیو کونته مورد تنبیه انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس قرار بگیرند. 

 

دیدار هفته گذشته چلسی برابر سیتی، که با برد قابل توجه آبی های لندن همراه بود، در پایان و پس از تکل خطرناک سرخیو آگوئرو روی پای داوید لوئیز به جنجال کشیده شد و اعضای دو تیم باهم درگیر شدند. اکنون گل بین الملل به نقل از ساندی میرور انگلیس گزارش داده این اتفاقات می تواند سبب کسر امتیاز ار چلسی شود.


در آن دیدار، سرخیو آگوئرو به دلیل درگیری با داوید لوئیز با کارت قرمز داور جریمه شد و متعاقب آن پس از اتمام بازی با محرومیتی 4 جلسه ای روبه رو شد. فرناندینیو هم به دلیل برخورد با سسک فابرگاس از زمین مسابقه اخراج شد. چند روز بعد اعلام شد هر دو تیم احتمالا مورد جریمه قرار خواهند گرفت، ولی پیش بینی می شود چلسی تنبیه بیشتری متحمل شود.


شاگردان کونته طی 19 ماه گذشته، 4 بار به دلیل نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس و رفتارهای غیرقابل قبول بازیکنان، جریمه شده اند. آخرین بار در اواخر فصل گذشته بود که بازیکنان چلسی با تاتنهامی ها درگیر شدند؛ در آن دیدار 9 بازیکن کارت گرفته بودند و اتحادیه فوتبال انگلیس، بازیکنان آبی ها را به شدت تنبیه کرده بود.


شاید بتوان گفت روابط اتحادیه فوتبال و باشگاه چلسی از آن زمان تیره و تار شده است، چون اتحادیه اعلام کرده بود در صورت تکرار این رفتارها از سوی بازیکنان باشگاه، آنها با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.  حال اگر اتحادیه به آن تصمیم پافشاری کند و از چلسی امتیاز کسر کند، اولین بار طی 26 سال اخیر خواهد بود که یک باشگاه لیگ برتری با چنین تنبیهی روبرو می شود. آخرین بار بعد از درگیری بین بازیکنان یونایتد و آرسنال، چنین جریمه ای برای تیم ها در نظر گرفته شده بود.

منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد