کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: جان تری تعهد بالایی دارد؛ کوستا یک جنگجوی واقعی است

کونته معتقد است تیمش باید بازی به بازی پیش برود.  
چلسی امروز برای ادامه روند خوب و شکست ناپذیر خود در خانه به مصاف وست برومویچ خواهد رفت. آنتونیو کونته بر این باور است که تیمش باید بازی به بازی پیش برود.

کونته در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی در این باره گفت:

پیروزی در هشت بازی متوالی عالی است اما در این لیکپگ شما باید در هر بازی بجنگید. شما می تواندی با دو گل پیش بیوفتید ولی اینجا کنترل نتیجه بسیار سخت است. در کشورهای دیگر مانند ایتالیا اگر شما در  20 دقیقه اول دو گل بزنید جبران نتیجه بسیار سخت خواهد شد زیرا می توان نتیجه را کنترل کرد.

ما باید بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم سه امتیاز بازی ها را کسب کنیم. ما بازی سختی خواهیم داشت زیرا با تیمی فیزیکی روبه رو می شویم که از نظر قدرت جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

می دانم تونی پولیس هرگز در دوارن خود تنزل نداشته است. باید در این دیدار بسیار مراقب باشیم زیرا آنها تیمی خطرناک هستند به خصوص در ضربات آزاد. بازیکنان خوبی دارند و مطمئن هستم که دیدار مشکلی خواهیم داشت. در حال حاضر  20 امتیاز دارند و باید توجه زیادی داشته باشیم.

کونته در خصوص جان تری گفت:

هرچند جان مصدوم است اما او همچنان در رختکن ما یک رهبر محسوب می شود. این برای من مهم است. زیرا او چه بازی کند و چه بازی نکند و حتی زمانی که مصدوم است کاپیتان ما باقی می ماند و این نشان از تعهد او نسبت به تیم است. همچنین دوست دارم بازیکنان دیگر نیز قدرت رهبری خود را افزایش دهند. 

کونته در خصوص فرم عالی کوستا در این فصل هم گفت:

فکر می کنم دیگو یک جنگجوی واقعی است و وجود او برای تیم بسیار مفید است. به هر حال ورزش یک نوع رقابت است و وجود این چنین مبارزانی در تیم بسیار مفید است. 

 در هر بازی من از بازیکنان خواسته مشترکی دارم. متمرکز باقی بمانند و فقط به بازی فکر کنند. هیچ چیز دیگری برایشان اهمیت نداشته باشد.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد