کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 1-0 وست برومویچ/نظرات خود را با ما در مورد نتیجه بازی شریک سازید

دیدار تیم های چلسی و وست برومویچ لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی های لندنی یک بار دیگر به صدر جدو ل لیگ برتر بازگردند.  
چلسی که روز گذشته با پیروزی آرسنال، جایگاه اولی خود را از دست رفته می دید، در خانه، هدفی جز پیروزی بر وست بروم رده هشتمی و بازگشت دوباره به صدر نداشت. چلسی قصد داشت به روند بردهای متوالی هفته های اخیر خود ادامه دهد.
 

آبی ها بازی را هجومی آغاز کردند اما روند بازی به گونه ای پیش نرفت که دلخواه این تیم بود.

وست بروم با لایه های دفاعی متعدد سعی در کنترل ستاره های چلسی داشت و در این امر نیز موفق نشان می داد. چلسی تا دقیقه 38 حتی یک ضربه داخل چارچوب هم نداشت و بهترین بخت این تیم را نیز دیگو کاستا از دست داد که ضربه فنی او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

 
داوید لوئیز نیز شانس خود را دقیقه 40 بازی از روی ضربه آزاد امتحان کرد؛ اما گلر وست بروم با جاگیری خوب خود توانست این ضربه را مهار کند تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.
 


بازی در نیمه دوم نیز مثل نیمه اول شروع شد و تا دقایق زیادی شاهد خلق موقعیت جدی روی دروازه ها نبودیم تا اینکه دقیقه 76، دیگو کاستا یک بار دیگر ناجی تیمش شد.

 
 در کنار نقطه کرنر و در حالیکه توپ کاملا تحت کنترل مدافع وست بروم بود، کاستا با دخالت به موقع و با استفاده از توان بدنی بالایش، توانست توپ را تصاحب کرده و به محوطه جریمه وست بروم پیشروی کند. او در مواجهه با دروازه بان، با شوت پای چپ دقیق و کات دار خود توپ را از زاویه تقریبا بسته به کنج دروازه رساند تا چلسی 1-0 پیش بیفتد.

تلاش دو تیم برای گلزنی در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت و چلسی با همان یک گل پیروز شده و به صدر جدول بازگشت.

منبع: ورزش سه
نظرات 4 + ارسال نظر
Hadi یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 21:22

یک نکته را من به حرف های دوستان اضافه کنم آینه که تیم های بعدی به احتمال بالا تو بازی های بعدی به همین روش رو میارند و ما اگه نتونیم گل اول را بزنیم کارمون سخت میشه.

کاظم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 20:55

با حرف اقا رضا موافقم. ولی خوب وست بروم خیلی بسته بازی میکرد. واسه همین فابرگاس رو آورد تا کمی بازی سازی تیم بهتر بشه. که جواب داد. ولی اره این تیم زیاد تاکتیک متنوع نداره. ولی به نظرم بارسلونا هم قبلا رو زمین عالی بازی میکرد و چند سال سلطان اروپا شده بود.

rezaa یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 18:55

بازی رو کامل دیدم، یکی از ضعیف ترین بازی های چلسی در این فصل بود اصلا نمی تونست موقعیت درست کنه.به هرحال هر تیمی روز خوب و روز بد داره دیگه، مهم اینکه در این روز بد هم تونست ببره. یه مشکلی که کلا چلسی داره اینکه تنوع تاکتیکی برای گل زدن زیاد نداره مثلا خیلی کم یا اصلا سانتر خوب نمی کنند و تقریبا نمیتونن با سر گل بزنند که این یه ضعفه! الان رئال رو نگاه کنید بیشتر گل هاش با سر زده میشه ولی چلسی روی بازی هوایی ضعیفه و اگر تیمی بتونه زمین رو ببنده تقریبا چلسی دیگه نمیتونه گل بزنه.و یه ضعف دیگه اینکه اصلا ضربه ایستگاهی زن نداره امروز دو سه تا ضربه ایستگاهی خوب گیرش اومد و همه رو داوید لویز زد هوا یا توی دست دروازه بان!!

کاظم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 18:00

ماشالا بچه ها. یه کلین شیت دیگه. چرا اینقد خوبیم ما؟
به نظرم بهترین مهاجم حال حاضر اروپا بدون شک کاستا هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد