کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی سختی بود؛ با صبر و حوصله به چیزی که شایسته اش بودیم، رسیدیم

سرمربی تیم چلسی پس از برتری مقابل وست برمویچ و ادامه صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس، درباره این بازی به صحبت پرداخت. 

 

چلسی موفق شد در ادامه روند خوبش در لیگ برتر انگلیس به نهمین پیروزی پیاپی دست یابد و به صدرنشینی اش پ ادامه دهد. آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در گفتگو با BT Sport گفت: 


بازی مقابل این گونه تیم ها بسیار مهم است، شکستن دفاع آن ها بسیار سخت است. امروز خیلی سخت توانستیم فضا پیدا کنیم و بازیکنان زیادی پشت توپ بودند. از شخصیت و شور هیجان بازیکنانم بسیار خوشحالم.  دیگو کوستا تعهد فوق العاده ای در جریان بازی چه بازی با توپش و چه بدون توپش داشت. او فوتبال فوق العاده ای بازی می کند و خیلی در خدمت تیم بازی می کند. سعی کردم شرایط بازی را عوض کنم و راه حلی برای بازی پیدا کنم. وست برومویچ بسیار سازمان یافته بود و مهم بود که شرایط بازی را عوض کنیم و فابرگاس بهترین گزینه برای این کار بود و از این بابت بسیار خوشحالم.  

سرمربی چلسی افزود:


مطمئناً احساس راحتی می کنم، بازی سختی بود و ما آماده چنین شرایطی بودیم. با شور و اشتیاق بازی کردیم، می دانستیم وست بروموویچ تیم سرسخت وفیزیکی است و پیروزی خوبی به دست آوردیم و اکنون باید به روندمان ادامه بدهیم.  می دانیم همه تیم ها سعی می کنند ضدفوتبال ما را بازی کنند و این بسیار مهم است که با صبر و حوصله بازی کنیم، مراقب باشیم اسیر ضدحملات نشویم. حریف سرسختی داشتیم، امّا شایسته پیروزی بودیم. اینکه در این لیگ مشکل، نه بازی پیاپی را با پیروزی پشت سرگذاشته ایم، فوق العاده است. 

چلسی چهارشنبه در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس، به مصاف ساندرلند خواهد رفت. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد