کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: پنج ماه پیش کسی برای ما شانسی قائل نبود، اما هم‌چنان همان تیم هستیم

آنتونیو کونته پیش از دیدار در برابر ساندرلند از شرایط تیمش گفت.  
آنتونیو کونته پیش از دیدار چلسی در برابر ساندرلند در کوبهم (محل تمرینات چلسی) حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، سرمربی ایتالیایی در ابتدای صحبت‌های خود، گفت:

در حال حاضر، نمی‌دانم که شرایط تیم دقیقاً چگونه است. کاملاً مطمئن نیستم. مهم این است که امروز بازیکنان در شرایط ویژه کنترل شوند و ببینیم آیا تمام آن‌ها می‌توانند با ما در برابر ساندرلند همراه باشند یا خیر. اما در این زمان از چیزی مطمئن نیستم. 
در ادامه، کونته در رابطه با استمرار پیروزی‌های چلسی و جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر انگلستان، افزود:

ادامه پیروزی‌ها، چالشی برای ما و ذهنیت تیمی ما است. ادامه این روند برای ما از همه‌چیز مهم‌تر است. ما همه می‌دانیم که ساندرلند در انتهای جدول قرار دارد، اما اگر محدود به پنج بازی اخیر آن‌ها نگاه کنیم، آن‌ها در جایگاه پنجم قرار می‌گیرند. موفق شدند 9 امتیاز در بازی‌های اخیر خود کسب کنند و به همین علت است که بازی با آن‌ها اهمیت زیادی دارد و باید با تمرکز بالا به مصاف آن‌ها برویم. از ابتدای بازی تا انتها باید با تمرکز بالا به میدان برویم. 
پیروزی‌های پیاپی و بازی خوب، انتظارات را از چلسی بالا برده است. آن‌ها حالا مدعی اول قهرمانی در لیگ هستند. 

نظرات خیلی سریع می‌توانند تغییر کنند. من این شرایط را نمی‌پسندم چراکه شما باید هنگام قضاوتِ شرایط، از تعادل خوبی در تیم برخوردار باشید. اگر شما به چهار یا پنج ماه پیش نگاه کنید، هیچ‌کس نمی‌گفت که ما مدعی قهرمانی در لیگ هستیم. حالا همه درحال تکاپو برای متوقف کردن ما هستند، اما ما همان تیمی هستیم که در ابتدای فصل بودیم، با همان بازیکنان و همان سرمربی. می‌دانم که این لیگ بسیار سخت است و پیروزی در هر بازی، بسیار دشوار؛ پیروزی در نه بازی پیاپی فوق‌العاده است و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. بسیار خوش‌حالم چراکه فکر می‌کنم درحال انجام دادن کارمان هستیم. 
در انتهای کنفرانس، از کونته در مورد فشردگی لیگ برتر سوال شد. چلسی پس از دیدار در برابر ساندرلند، در 22 روز باید پنج بازی را انجام دهد. چیزی که کونته در ایتالیا آن را تجربه نکرده است.

ما کاملاً آماده‌ایم تا بازی‌های زیادی را در مدت کمی انجام دهیم. بسیار سخت کار کرده‌ایم تا بتوانیم کریسمس را به سلامت بگذرانیم و شرایط خود را حفظ کنیم. حالا تنها نکته مهم، شروع درست این کار است. [حضور در این لیگ] یک تجربه جدید برای من و خانواده‌ام است. معمولاً در کریسمس من کار نمی‌کردم و در کنار خانواده‌ام بودم. اما حالا این تجربه زیبا را خواهم داشت که در کریسمس فوتبال بازی کنیم. در گذشته من همیشه تیم‌های انگلیسی را در این دوران می‌دیدم که فوتبال بازی می‌کنند و حالا در این جو فوق‌العاده حضور دارم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد