کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:ساندرلند ۰ - ۱ چلسی؛ شش امتیازی کردن اختلاف در شب دهمین پیروزی پیاپی!

ساندرلند - چلسی #SUNCHE
دهمین پیروزی پیاپی شاگردان آنتونیو کونته در شب هدر دادن موقعیت های پیاپی!  
چلسی در حالی به مصاف تیم ته جدولی ساندرلند رفت که قصد داشت تعداد پیروزی های پیاپی اش در لیگ برتر را دو رقمی کند. اتفاقی که در نهایت به سختی رخ داد.

شاگردان آنتونیو کونته از همان دقایق اولیه بازی برای زدن گل به حریف فشار آوردند اما میزبان با تراکم زیاد در خط دفاع، سعی کرد از ایجاد موقعیت حریف جلوگیری کند. بازی فیزیکی دنبال شد و چلسی با وجود در اختیار داشتن مالکیت، نمی توانست موقعیت مهم خلق کند.

در دقیقه ۳۸، ضربه آزاد لوییز را پیکفورد به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۳۹، فرار پدرو و پاس وی به فابرگاس با رسیدن توپ به ویلیان همراه بود. این بازیکن برزیلی توپ را به سسک بازگرداند تا هافبک اسپانیایی با ضربه ای تک ضرب و زیبا، دروازه ساندرلند را باز کند.



در دقیقه ۴۴، سانتر ارسالی فابرگاس با ضربه سر کوستا همراه بود اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه دوم وقت های تلف شده، ضربه آزاد ویلیان با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۴۶، اولین موقعیت ساندرلند در بازی بدست آمد اما کورتوا شوت خوب یانوزای را به زیبایی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۴۷، در ضدحمله، شوت موزس با اختلاف بیرون رفت. در دقیقه ۵۰، فرار و شوت ویلیان در نهایت به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۱، شوت موزس را دروازه بان ساندرلند گرفت.

در  دقیقه ۵۲، فرار کوستا و شوت سهمگین وی را پیکفورد به سختی مهار کرد. در دقیقه ۶۰، شوت زمینی موزس با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۳، ویلیان خواست با حالتی شبیه به هازارد گلزنی کند اما ناکام ماند. در دقیقه ۶۹، کانته موقعیت خوبی را هدر داد. این اتفاق در دقیقه ۸۴ برای ویلیان رخ داد.

در لحظات پایانی بازی، ساندرلند، دومین موقعیتش را در این بازی بدست آورد و شوت محکم ون آنهولت را کورتوا با واکنشی فوق العاده به کرنر فرستاد تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.


ترکیب دو تیم:


آمار بازی:

منبع:طرفداری
نظرات 2 + ارسال نظر
کاظم پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 11:27

فقط مثل قبل میتونم بگم کورتوا بهترین دربازبان دنیاست.(نسبت به سنش). 1000 برابر از ده خیا لایی خور بهتره. سیو دقیقه آخرشو دیدین؟
در مجموع تیم بد نبود. مثل بازیای قبل زیاد با زهر نیستیم. خیلی پاس کاری میکنیم پشت محوطه جریمه. فابرگاس خیلی خوب بود. در مجموع با این وضعیت لیگ و فشرده بودن این ماه به نظرم فقط باید امتیاز بگیریم

Ebi پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 08:56

تبریک
کل بازی دست ما بود و تو زدن شوتای اخر خیلی بد بودیم مخصوصا نیمه دوم .. کلی شوت زدیم وسط دروازه چندتاش زاویه داشت الان نتیجه بهترم بود ... ولی تو این مقطع از فصل که 2 روز دیگم بازیه این برد عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد