کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میشی باتشوایی به دنبال انتقال قرضی از چلسی نیست

مهاجم بلژیکی آبی های لندن می خواهد برای جایگاهش در چلسی بجنگد.  
چلسی توانسته 10 بازی گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد و در 8 مسابقه از این تعداد هم کلین شیت کرده است. در کنار این، آنها در خط حمله هم از حضور دیگو کوستایی بهره مند بوده اند که آقای گل لیگ بوده و در فرم آرمانی به سر می برد.

میشی باتشوایی، مهاجم تازه وارد و 23 ساله آبی های لندن، به همین دلایل نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم برای خود دست و پا کند و چندین تیم به دنبال به خدمت گرفتن قرضی او در ژانویه هستند، اما براساس منابع خبری گل بین الملل، خود او تمایلی برای ترک استمفورد بریج ندارد.

با توجه به وضعیت تیم و آمادگی بالای کوستا، آنتونیو کونته تمایلی به استفاده از خرید 33 میلیون پوندی اش نشان نداده و حضور او به چند مسابقه لیگ کاپ و دقایق کم لیگ محدود شده که آمار 9 بازی و تنها یک گل را برایش ثبت کرده است. خبرهای رسیده حاکی از آن است که مارسی، تیم سابق مهاجم بلژیکی، پیشنهادی برای خرید او نداده، ولی از برگشتن او استقبال خواهد کرد. علاوه بر این، باشگاه های ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان هم وضعیت باتشوایی را برای انتقال احتمالی در ژانویه را دنبال می کنند.

با این حال، باتشوایی به آینده اش در لندن، خوشبین است و رقابت سخت با دیگو کوستای آماده برای پیدا کردن فرصت بازی در چلسی را قبول کرده است. او در فصل اول حضورش در مارسی هم چنین شرایطی را تجربه کرده است. وی پس از انتقال از استاندارد لیژ به فرانسه، مجبور بود با آندره پیره جیجناک رقابت کند.

در کنار این ها، چلسی پیشنهادی از شانگهای برای فروش اسکار هم دریافت کرده که احتمال می رود 60 میلیون یورو بوده باشد. تیم هایی از اروپا شامل مارسی و چین هم مشتری به خدمت گرفتن جان اوبی میکل، هافبک کهنه کار چلسی، شده اند. انتقال هایی که به نظر محتمل تر به نظر می رسند.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد