کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: با پیروزی در برابر کریستال پالاس به دنبال گذاشتن فشار بر روی حریفان خود هستیم

تیبو کورتوا معتقد است که روند پیروزی های متوالی چلسی، فشاری روانی بر روی حریفان می گذارد.  
چلسی دیشب و در برابر ساندرلند به دهمین پیروزی متوالی خود رسید. تک گل سسک فابرگاس کافی بود تا اختلاف چلسی با تیم دوم جدول به 6 امتیاز برسد. آرسنال در برابر اورتون کار را واگذار کرد اما منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام و لیورپول در بازی های خود پیروز شدند تا رقابت بر سر عنوان قهرمانی ادامه داشته باشد.

به گزارش Standard، تیبو کورتوا باور دارد که حریفان آن ها نگران این هستند چگونه آبی پوشان لندنی را متوقف کنند. تیبو کورتوا در این باره گفت:

خوب است که رقیبان ما مانند لیورپول هنگام پیروزی به رختکن خود رفته اند و با خود فکر کرده اند که چلسی نیز مانند ما پیروز شد. این موضوع برای ما بسیار خوب است. بازی در خانه ساندرلند بسیار سخت بود. مردم بعضی اوقات انتظار دارند که تیم های بزرگ در برابر تیم هایی که برای سقوط نکردن می جنگند، به راحتی پیروز شوند. اما بد شانس بودیم که گل های بیش تری را وارد دروازه حریف نکردیم. البته باید در برابر حمله های ساندرلند از دروازه خود حفاظت می کردیم. در روز شنبه ما در اولین بازی هفته به مصاف کریستال پالاس می رویم. پس باید 3 امتیاز را کسب کنیم و دیگر تیم ها را در فشار برای کسب 3 امتیاز بازی هایشان نگه داریم. 

کورتوا می گوید برای هر تیمی این موضوع دشواری است که بر روند پیروزی های چلسی پایان دهد.

وقتی که روی نواری مانند این قرار دارید، اوضاع راحت تر می شود. در فصل گذشته روند بسیار بدی داشتیم و رهایی از آن بسیار سخت بود. در این فصل ما آن روی سکه را شاهد هستیم. در سال گذشته در برابر تیم هایی مانند وست برومویچ، ساندرلند و میدلزبرو مشکل داشتیم. اما در فصل جاری قادر به شکست دادن آن ها هستیم و این قسمت مثبت ماجراست. امیدوارم که جام قهرمانی را به دست بیاوریم اما هنوز راهی بسیار طولانی در پیش داریم.  

چلسی در غیاب ستاره بلژیکی خود یعنی ادن هازارد در برابر ساندرلند پیروز شد. او به علت مصدومیت از ناحیه زانو با تیم چلسی به ساندرلند سفر نکرد.

ادن یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اگر ادن را در اختیار نداشته باشیم، جای خالی او حس می شود. اما نشان دادیم که بدون او هم می توانیم پیروز شویم. 

منبع: طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم جمعه 26 آذر 1395 ساعت 16:29

تو بهترین گلر دنیا هستی. رفلکس و انعطاف بدنت رو هیچ دربازبانی نداره. هر چی هم سنت بره بالا تجربت بیشتر میشه. چیزی که نویر بوفن چک از تو بیشتر دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد