کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای اوندا سرو مذاکرات رئال با تیبو کورتوا برای فصل آینده

کاهش محرومیت رئال از خرید بازیکن که روز گذشته رسمی شد، به منزله این است که این باشگاه قادر خواهد بود در تابستان آینده به فعالیت در بازار نقل و انتقالات بپردازد. 

 

از نیاز رئال به خرید بازیکن در دو جناح راست و چپ و نیز خرید اوبامیانگ در خط حمله که بگذریم، مسئولان باشگاه در صدد هستند تا تیبو کورتوا، گلر بلژیکی چلسی را نیز به خدمت بگیرند.


کورتوا که سابقه سه فصل حضور قرضی در اتلتیکو را در کارنامه دارد، سال 2014 به چلسی بازگشت؛ در حالیکه همان سال رئال مادرید نیز قصد جذب وی را داشت. دو سال و نیم دیگر از قرارداد کورتوا باقی مانده ولی او حاضر نشده هنوز قراردادش را با چلسی تمدید کند و این شایعه وجود دارد که وی منتظر پیشنهاد رئال مادرید است.

اوندا سرو امروز ادعا کرد که پس از اینکه محرومیت رئال از خرید بازیکن کاهش یافت، حالا یک بار دیگر پروسه جذب کورتوا از سر گرفته شده و مذاکرات مسئولان این باشگاه با این دروازه بان ارزشمند به زودی شروع خواهد شد.


کورتوا با تنها 24 سال یکی از5 دروازه بان برتر حال حاضر دنیا محسوب می شود و قیمت او 25 میلیون یورو تخمین زده می شود. ناواس و کاسیا، دو گلر فعلی رئال هر دو 30 ساله هستند.


منبع:ورزش سه

نظرات 1 + ارسال نظر
ژوزه چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 23:32

سلام برادر
خواستم بگم به نظرت میره از چلسی ؟

سلام
یادمه یه بار گفته بود که اگه قرار باشه برم مادرید تنها به اتلتیکو میرم.
و خودش هم گفته بود که تصمیم نداره تا آخر دوران فوتبالش تو چلسی بمونه .
باید منتظر واکنش خود بازیکن بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد