کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: سبک بازی تدافعی چلسی به گونه ای است که فکر نمی کنم امتیازات زیادی را از دست بدهند

سرمربی پیشین چلسی از سازمان یافتگی دفاعی این تیم زیر نظر سرمربی ایتالیایی اش می گوید.  
 ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که سبک دفاعی چلسی رسیدن به این تیم در جدول رده بندی را دشوار می کند. شاگردان آنتونیو کونته پس از گذشت 17 هفته با 13 امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ در صدر جدول قرار دارند و در کلیه 11 بازی اخیر خود پیروز شده اند. چهار برد از شش برد اخیر این تیم با نتیجه 1-0 به دست آمده و این در حالی است که آن ها پس از شکست 3-0 برابر آرسنال در ماه سپتامبر برای 9 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند.

به گزارش FFT، آقای خاص می گوید که خوی دفاعی آبی پوشان لندنی موجب این می شود که این تیم کمتر امتیاز از دست بدهد.

باید راستگو بود و گفت که (رسیدن به آن ها) خیلی دشوار خواهد بود. این تنها به اختلاف امتیازات بر نمی گردد، بلکه به فلسفه بازی چلسی نیز متکی است. آن ها یک گل می زنند و برنده می شوند. آن ها به مقدار زیادی و بسیار خوب دفاع می کنند. آن ها در 20 دقیقه پایانی بازی هایشان مدافعان (ذخیره شان) را به زمین می فرستند. برای آن ها فرقی نمی کند که مردم چه می گویند و یا چه فکری می کنند. فقط می خواهند برنده شوند و به همین دلیل گمان نمی کنم که امتیازات زیادی را از دست دهند.

منبع: طرفداری
نظرات 2 + ارسال نظر
کاظم شنبه 4 دی 1395 ساعت 00:28

فصلی که با چلسی قهرمان شد توی جشن قهرمانی با چنتا اسلاید همه تیما رو مسخره کرد و گفت فلسفه تیم من که قهرمان شدیم اینه که فقط با یک گل بیشتر هم میشه برنده بود. حالا داره همین رو میگه باز. البته توو صحبتش به نظرم منظورش اینه که این خوی دفاعی از من به ارث رسیده

Hadi جمعه 3 دی 1395 ساعت 10:08

خجالت بکش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد