کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هاو: نفرات جایگزین ترکیب چلسی دست کمی از نفرات اصلی ندارند

از بازی های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، یورنموث مهمان چلسی خواهد بود.  
ادی هاو سرمربی انگلیسی بورنموث از تیمش خواسته است تا در صدد جبران شکست 3-1 در شهرآورد هفته گذشته برابر ساوتهمپتون بر آید. این مربی خوش آتیه در جریان نشست خبری خود پیش از دیدار با چلسی گفت:

برابر ساوتهمپتون ضعیف کار کردیم و این فرصت را داشتیم که نسبت به آن فکر کنیم. می دانیم که باید بهتر کار کنیم. قدرت تیم های حاضر در لیگ یکی از شاخص هایی است که روی روند نتایج ما تاثیر می گذارد. تیم ما شخصیت خوبی دارد و به خوبی به شکست ها واکنش نشان داده است. هنگامی که برای نخستین بار به لیگ برتر راه یافته بودیم، تک تک بازی ها برای ما دلهره آور بود. حالا ما با فشار حاکم بر لیگ کنار آمده ایم.

اسکای گزارش می دهد: در بازی روز دوشنبه، چلسی که در غیاب انگولو کانته و دیگو کوستا در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان گیلاسی ها خواهد بود‌، تلاش خواهد کرد تا به دوازدهمین برد پیاپی خود دست یابد.

بله، آن ها چند محروم دارند ولی چلسی ترکیب خیلی خوبی دارد و بازیکنان جایگزین شان دست کمی از نفرات اصلی ندارند. من برای آنتونیو کونته احترام بسیار زیادی قائلم. نحوه ای که ایتالیا در یورو 2016 بازی کرد، به واقع چشمگیر بود. او به سبک بازی خود وفادار مانده است.

هاو درباره برنامه تیمش برای روزهای سال میلادی جدید گفت:

ما صبح کریسمس را در کنار خانواده مان سپری خواهیم کرد و سپس در بعد از ظهر روند آماده سازی خود برای بازی پیش رو از سر می گیریم و بعد راهی لندن خواهیم شد.

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد