کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: می خواهم که رکورد بردهای پیاپی چلسی را ارتقا ببخشیم

کاپیتان این روزهای چلسی تیمش را به حفظ عطش خود برای موفقیت تشویق می کند.  
گری کیهیل مدافع انگلیسی چلسی خواستار این است تا تیمش با پیروزی برابر بورنموث رکورد شکنی کند. شاگردان آنتونیو کونته 11 بازی پیاپی در لیگ برتر را پیروز شده اند و در صورت پیروزی در دیدار روز دوشنبه در ورزشگاه استمفوردبریج رکورد باشگاه چلسی را در این زمینه ارتقا خواهند بخشید.

به گزارش اسکای، مدافع با تجربه آبی پوشان لندنی گفته است که بازیکنان این تیم از آمار و ارقام حرف نمی زنند ولی دوست دارند که اسامی شان در کتب تاریخ ثبت شود.

این چیزی نیست که هر روز درباره اش صحبت کنیم. در واقع من ندیدم که رفقا در این باره حرف بزنند ولی ما از این ماجرا آگاه هستیم و برای مان اهمیت دارد. طبیعی است که مایل باشید در تیمی رکورد شکن، تیمی که خیلی خوب کار می کند حضور داشته باشید. ما به این مسئله چشم نظری داریم و دیدار در روز باکسینگ دی می تواند فرصتی برای رسیدن به آن باشد و از همین رو انگیزه دو چندانی داریم. می خواهیم به هر نحوی که شده سه امتیاز و رکورد را به دست بیاوریم. من از جانب خودم حرف می زنم، من این رکورد را می خواهم. چرا شما در پی آن نباشید؟ من سه امتیاز و رکوردشکنی را پیش روی خود می بینم. اگر از من بپرسید که این مسئله برای بازی پیش رو به من انگیزه می بخشد، باید بگویم که همه ما چنین حالتی داریم.
بردهای پیاپی موجب این شده که چلسی با اختلافی شش امتیازی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر تکیه بزند و به دنبال تکرار قهرمانی دو فصل پیش خود باشد. پس از فصلی همراه با ناکامی، کیهیل موفقیت تیمش زیر نظر کونته را نتیجه فاکتورهای مختلفی می داند.

فوق العاده است. اینک در اردوی تیم روحیه همه بالاست. همه به شما این را خواهند گفت که بازی کردن در یک تیم برنده راحت تر است. روندی که در آن قرار داریم شگفت انگیز بوده و من امیدوارم که ادامه داشته باشد. ما از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم. چه چیزی چنین شرایطی را رقم زده، به چندین شاخص باز می گردد. مردم بی درنگ می گویند که تغییر چینش تیم چنین تاثیری داشته ولی بازیکنان تیم هم خود را تغییر داده و با آن سازگاری یافته اند. خیلی از این ها (ناشی) از نتایج سال قبل هستند. ما قوای فردی را داشتیم، پختگی و نمایش های کمتر از حد انتظاری که با شرایط طبیعی مقایسه می شدند.
وی ادامه داد:

در این فصل ما در شرایطی قرار داریم که باید در آن باشیم. دروغ است اگر بگویم که می دانستم که صدر جدول را کاملا به دست خواهیم گرفت اما مشخصا انتظار داشتم که در بالای جدول رقابت کنیم. ما در جایگاه خوبی قرار داریم.
کیهیل حالا یکی از سه مدافع میانی تیمش است. بسیاری از مردم چینش جدید چلسی را عامل موفقیت این تیم می دانند اما کیهیل این عامل را سختکوشی بازیکنان این تیم می داند.

مربی ما به خوبی با چینش تیم آشناست و ما برای سازگاری با شرایط مد نظر او باید در تمرینات به سختی تلاش کنیم. مردم از چینش تیم می گویند ولی من فکر می کنم که این به نحوه پیاده سازی این چینش از سوی ما و تجربه مربی مان در به کارگیری این چینش باز می گردد و در واقع بازیکنان ما اصول را روی تخته یاد می گیرند و در زمین پیاده می کنند. چندین و چند عامل باعث موفقیت ما شده و این تنها به چینش تیم ما مرتبط نیست. این گونه که فکر می کنید نیست؛ باید در تمرینات به سختی تلاش کرد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد