کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیوید مویس: گرت بیل، فابرگاس و تونی کروس را برای منچستریونایتد می خواستم

سرمربی سابق منچستریونایتد معتقد است این تیم خریدهای مورد نظر او را در آن زمان انجام نداده است.  
 دیوید مویس سرمربی ساندرلند، در سال 2013 پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، جانشین او در منچستریونایتد شد اما با کسب نتایج ضعیف، پس از 11 ماه از کار برکنار شد. ساندرلند و منچستریونایتد در این هفته از چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، به مصاف هم خواهند رفت. مویس در گفتگو با دیلی میرر در مورد زمان حضورش در منچستریونایتد گفت:

زمانی که به آنجا رفتم، گزینه اول من گرت بیل بود. تقریبا او را بازیکن منچستریونایتد می دانستم و تا آخرین لحظه برای خرید او مبارزه کردم. ما حتی پیشنهادی بالاتر از رئال مادرید ارائه دادیم اما گرت بیل تصمیم گرفته بود به مادرید برود. من علاقه زیادی داشتم تا او در منچستریونایتد حضور داشته باشد. 
دیگر گزینه ما سسک فابرگاس بود که باز هم تا آخرین لحظات فکر می کردیم به ما خواهد پیوست. اولین گفتگویم با سر الکس فرگوسن را به خاطر دارم. او همیشه می گفت این شانس وجود دارد که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگردد.بازیکنانی که من می خواستم در چنین سطح بالایی بودند. من همچنین با تونی کروس و مدیر برنامه اش به توافق رسیده بودم تا در تابستان به منچستریونایتد بپیوندد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد