کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارک هیوز: شانس چلسی برای قهرمانی بیشتر از لیورپول است؛ برای امتیاز گرفتن به آنفیلد خواهیم رفت

مارک هیوز نسبت به دیدار مقابل لیورپول در آنفیلد بسیار خوش بین است. 

 

مارک هیوز، سرمربی باشگاه استوک سیتی عنوان کرد که خط دفاعی چلسی، عامل برتری آن ها در پایان فصل به لیورپول در رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلستان خواهد بود.


به گزارش لیورپول اکو، قرمزها با وجود گلزنی بسیار در مسابقات، خط دفاع قدرتمندی نداشته و هیوز که تیمش سه شنبه با لیورپول مسابقه خواهد داد، معتقد است که چلسی به دلیل خط دفاعی بهتر، شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.


او در این خصوص گفت:


چلسی بسیار قوی و با ثبات بوده و با روشی که آن ها بازی می کنند، شکست دادن آن ها سخت خواهد بود؛ در حالی که لیورپول این گونه نیست و آسان تر از چلسی گل دریافت می کنند. در ترکیب چلسی بازیکنانی بوده که پیش از این قهرمانی را تجربه کرده اند و برایم جالب خواهد بود اگر  روند خوبش را تا پایان فصل حفظ کند. یورگن کلوپ بازیکنانش را به این خودباوری رسانده که می توانند قهرمان شوند و این باشگاه بار دیگر در مسیر صحیح قرار گرفته است. مردم قطعا انتظار دارند که در پایان فصل آن ها جزو رتبه های برتر لیگ باشند و واقعا منتظرم که ببینیم آن ها فصل را در چه رتبه ای به پایان می رسانند. نمی دانم آن ها قهرمان می شوند یا خیر؛ ولی آن ها پتانسیل این کار را دارند.

وی در خصوص دیدار استوک سیتی با لیورپول افزود:


می دانیم لیورپول چه تیم خوبی است و بازی مقابل آن ها دشوار خواهد بود اما باید به این بازی برویم و نشان دهیم که به خودمان باور داریم. مردم فکر می کنند که ما شانسی در آنفیلد نخواهیم داشت ولی در تیم ما این تفکر برعکس است. می دانیم که بازیکنانشان می توانند به ما لطمه بزنند و ما نیز بازیکنانی داریم که می توانند آن ها را اذیت کنند. ما سال گذشته در زمین آن ها پیروز شدیم و حتی فصل پیش در استمفوردبریج نیز امتیاز گرفتیم. بنابراین دلیلی برای منفی نگری وجود ندارد.



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد