کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سیمئونه: اتلتیکو مادرید هر کاری می توانست برای برگرداندن دیگو کوستا انجام داد

سرمربی روخی بلانکو مسائل مالی را دلیل عدم موفقیت تیمش در جذب مهاجم اسپانیایی اعلام کرد.  
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید فاش کرد که این باشگاه در طول تابستان گذشته هر کاری می‌توانست برای بازگرداندن دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی سابق خود و کنونی چلسی انجام داد اما باشگاه لندنی با این انتقال مخالفت کرد.

به گزارش squawka، کوستا پس از قهرمانی با اتلتیکو مادرید در لالیگا، تابستان 2014  راه لندن را در پیش گرفت و در همان فصل اول زیرنظر مورینیو موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد. روندی که در فصل دوم کاملا عکس شد و او و تیمش با عملکردی ضعیف، نهایتا فصل را در رتبه نازل دهم به پایان بردند. همین مسئله باعث شد تا اتلتیکو مادرید تلاش خود را برای بازگرداندن او آغاز کند. تلاشی که در نهایت با مخالفت چلسی صورت نگرفت و حالا سیمئونه در گفتگو با مارکا به بیان دلایل آن پرداخته است:

با دیگو کاملا رو راست بودم. درباره اینکه می‌خواستیم چه کاری انجام دهیم و چقدر برای شنیدن یک پاسخ - از سوی چلسی - منتظر خواهیم ماند. و دقیقا به همین خاطر است که همچنان رابطه‌ای فوق العاده میان ما و او وجود دارد. مشکلی که برای برگرداندن دیگو داشتیم این بود که در انگلستان معمولا تیم‌ها علاقه‌ای به قراردادن بند آزادسازی در قرارداد بازیکنان خود ندارند و این یعنی چلسی می‌توانست به ما بگوید 180 میلیون پوند [می‌خواهیم] یا اینکه اصلا قصد فروش نداریم. از نظر من، هم من و هم باشگاه هر کاری می‌توانستیم برای برگرداندن دیگو به اتلتیکو انجام دادیم اما اتفاقی که افتاد این بود که تاریخی برای پاسخ طرف مقابل تعیین کردیم و وقتی واکنشی ندیدیم، کوین گامیرو را به جای دیگو به خدمت گرفتیم.
گامیرو نیز تاکنون برای راه راه پوشان مادریدی چندان بد کار نکرده است. اگرچه کوستا نیز علی‌رغم اینکه در تابستان چندان از وضعیتش در لندن راضی نبود، حالا از بازی زیرنظر آنتونیو کونته لذت می‌برد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد