کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: دوست دارم به چلسی بازگردم

فرانک لمپارد می گوید امکان بازگشتش به چلسی وجود دارد. 

 

فرانک لمپارد می گوید خیلی دوست دارم به چلسی برگردد اما هیچ عجله ای در تصمیم گیری برای مقصد بعدی اش ندارد. این هافبک 38 ساله که پس از اتمام قرارداد با تیم نیویورک سیتی، بازیکن آزاد محسوب می شود، ممکن است بازهم در به شهر لندن بازگشته و در تیم کونته بازی کند. بازدید لمپارد از کمپ تمرینی چلسی در هفته گذشته به شایعات دامن زد و حتی کونته اعلام کرد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، قصد ندارد به فوتبالش پایان دهد.


لمپارد در گفتگو با Sky Sports، گفته است:


هنوز هم منتظر قراردادی پنج ساله هستم که باشگاه چلسی به من پیشنهاد دهد، اما هنوز تماسی از سوی آن ها دریافت نکرده ام. ما قبلا اینگونه چیزها را سریع انجام می دادیم. من و جان تری سراسر زندگی مان فقط چلسی است. من با چلسی در ارتباط نزدیک خواهم بود، چه با بلیط های فصل آن ها را تماشا کنم و چه در پست دیگر. مهم نیست که در این تیم نقشی داشته باشم یا نه ولی نزدیک به آن ها هستم، نمی توانم از این بیشتر چیزی بگویم، همه چیز در دستان من نیست. 

وی افزود: 


در حال حاضر خونسرد هستم و اگر پیشنهادی بیاید آن ها را خواهم پذیرفت. قطعا اگر چلسی باشد خوشحال می شوم اما همیشه اوضاع آنگونه که فکر می کنید پیش نمی رود. در تعطیلات کریسمس با خانواده ام خواهم بود و امیدوارم لحظات خوبی رقم بخورد. کمی نوشیدنی و بوقلمون عالی خواهد بود. در ژانویه به این موضوع فکر خواهم کرد که با در نظرگرفتن بعضی پیشنهادات به بازی ادامه دهم یا دوران بازیگری ام پایان یابد و در منتظر اتفاقات بعدی باشم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد