کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

از مانولاس و رومانیولی تا کولیبالی و دی فری؛ چلسی با پول فروش اسکار کدام مدافع را جذب خواهد کرد؟

چلسی با فروش اسکار حالا می تواند با خیالی راحت یک مدافع مرکزی را برای تقویت یک سوم دفاعی تیم کونته جذب کند.  
چلسی با فروش اسکار به باشگاه شانگهای SIPG با مبلغ 60 میلیون یورو درآمد بسیار زیادی کسب کرده است، با این پول کونته می تواند خط دفاعی خود را بیش از پیش تقویت کند.

در پنجره نقل و انتقالات تابستان چلسی به شدت به دنبال یک مدافع مرکزی سطح بالا بود. آرزوی کونته همیشه لئوناردو بونوچی ستاره تیم یوونتوس بوده اما این مدافع ملی پوش به تازگی قرار داد خود را با بانوی پیر تا 2021 تمدید کرده است. در انتهای تابستان چلسی داوید لوئیز را از پاری سن ژرمن به خدمت گرفت. با فروش اسکار آبی های لندن می توانند به راحتی یک ستاره دیگر در خط دفاعی به خدمت بگیرند.

به نقل از کالچو مرکاتو کونته به دنبال مدافع قوی ای است که توانایی های تاکتیکی بالایی داشته باشد. کوستاس مانولاس از رم، السیو رومانیولی از میلان، کالیدو کولیبالی  از ناپولی و دی فری از لاتزیو اهداف احتمالی چلسی خواهند بود. در این بین مانولاس مطلوب ترین گزینه محسوب می شود، رم برای بالانس تراز مالی خود به پول احتیاج دارد و یک فروش بزرگ می تواند در این امر به پایتخت نشینان کمک کند. رومانیولی هم هدفی سخت به نظر می رسد چون میلان در تابستان پیشنهاد بالای چلسی را رد کرده بود. کولیبالی هم برای جام ملت های آفریقا آماده خواهد شد و دی فری هم از یک مصدومیت شدید باز می گردد.

منبع:طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 13:07

نمیدونم چرا اینقد دنبال مدافعهای تیمهای دیگه هستند وقتی خود باشگاه سرمایه های ارزشمندی مثل کریستینسن رو داره این بازیکن که فقط بیست سال سن داره جزو بهترین مدافعان اروپا بحساب میاد تازه کورت زوما رو هم داریم تابستون قرارداد قرضیه کریستینسن تموم میشه و باید به چلسی برگرده . لطف کنین و یه مقاله در مورد این بازیکن بنویسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد