کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گیگز: کونته باعث درگیری من و فرگوسن شده بود؛ از قبل می دانستم که او یک رهبر است

رایان گیگز در 22 سالگی سابقه رویارویی با یک آنتونیو کونتهِ 27 ساله را داشت. اسطوره منچستریونایتد درباره رویارویی با سرمربی فعلی چلسی و توانایی های او نوشته است.  
رایان گیگز - اسطوره منچستریونایتد - در ستونش برای دیلی تلگراف از شبی نوشته است که آنتونیو کونته در جریان دیدار یوونتوس-منچستریونایتد در سال 1996 چنان او را عصبی کرد که آن جوانک ولزی عصبانیتش را با واکنش شدیدی در مقابل سر الکس فرگوسن - "رئیسش" - دفع کرد.

به گزارش سایت DailyMail، در جریان باخت 0-1 شیاطین سرخ در مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپای سال 1996، رایان گیگز با خط هافبکی از یووه روبرو شد که از دیدیه دشام، زین الدین زیدان و آنتونیو کونته - کاپیتان وقت 'بانوی پیر' - متشکل شده بود. گیگز که در آن بازی نتوانسته بود درخشش همیشگی اش را تکرار کند، از این اتفاق عصبانی بود و عصبانیتش را در جای به شدت نادرستی انعکاس داده بود. این ولزیِ 43 ساله در این باره نوشته است:

باید گفت که در غیاب تمام گزینه ها برای پخش توپ، تلاش های من در آن شب برای دریبل زدن به آن خط میانی در کمترین حد موفقیت بود. بازی آن شب به جر و بحث من با سر الکس فرگوسن منجر شد و این درگیری لفظی با پرتاب یک بطری نوشیدنی از سوی من همراه شد که ابتدا به یه کمد لباس برخورد کرد و سپس زیر پای رئیسم (سر الکس فرگوسن) فرود آمد. در آن لحظه به طور دقیق می دانستم که چه اتفاقی قرار است بیفتد.
اتفاقی که افتاد، محرومیت این ستاره ولزی از دریافت حقوق یک هفته اش بود. عملکرد و رفتار نامناسب، دلیل این محرومیت اعلام شد. با این وجود، گیگز که در آن زمان 22 سال داشت، متوجه توانایی های آنتونیو کونته در رهبری تیمش شد. گیگز بر این باور است که همان خصوصیات موجب تسلط و حکمفرمایی این مرد ایتالیایی بر چلسی و جدول لیگ برتر شده است. گیگز در ادامه یادداشتش درباره کونته می نویسد:

در آن زمان می توانستم ادعا کنم که کونته یک رهبر و یک بازیکن با توانایی های بسیار متنوع است. می توانم ابعادی از آن تیمِ عالی یوونتوس را در این چلسی کنونی ببینم. پیش از هر چیز، آن یوونتوس بر پایه یک خط دفاعی عالی و آن زوج جسورِ چیرو فرارا و پائولو مونترو بنا شده بود. آن دو با سه مدافع فعلی کونته در چلسی متفاوت بودند، اما هر دو گروه از کارایی یکسانی در تیم هایشان برخوردار بوده اند.
گفتنیست چلسی در بازی امروز  با بورنموث روبرو خواهد شد و برای کسب دوازدهمین پیروزی پیاپی تلاش خواهد کرد. مطلب پیش بازی این دیدار را در این لینک بخوانید. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد