کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی کردن باتشوایی با وجود کوستای آماده کار ساده ای نیست؛ میچی شایستگی حضور در چلسی را دارد

آنتونیو کونته سرمربی چلسی به تمجید از میچی باتشوایی پرداخت اما اذعان کرد حضور وی در ترکیب ثابت چلسی با وجود دیگو کوستا آماده دشوار است. 

 

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بورنموث در خصوص میچی باتشوایی مهاجم تیمش سخن گفت. محرومیت دیگو کوستا ممکن است منجر به اولین حضور میچی باتشوایی در ترکیب ثابت چلسی شود و کونته ضمن ابراز همدردی با او به دلیل فرصت کم بازی که نصیبش می شود، معتقد است مهاجم جوان تیمش آماده بازی است:


بله، نگرش و رفتار میچی فوق العاده است. او می خواهد کیفیتش را بهبود بخشد. ما در حال کار کردن زیاد با او در خصوص جنبه های تاکتیکی هستیم. او نشان داده است که تعهد زیادی به تیم دارد. در طول تمرینات با شور و شوق زیاد تلاش فراوانی می کند. به طور قطع او می خواهد بازی کند و زمانی که دیگو کوستا را جلوتر از خود می بینید، کار ساده ای نیست. بالاتر از همه کوستا فوتبال فوق العاده ای به نمایش می گذارد و گل های فراوانی به ثمر می رساند. اما تکرار می کنم: این برای میچی مهم است که به کارش و به پیشرفتش ادامه دهد و من مطمئن هستم نوبت و زمان او نیز خواهد رسید.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا افزود:


من تصور  می کنم هر فوتبالیستی و هر مهاجمی، ویژگی های مختلفی دارند، زیرا بازیکنان متفاوتی هستند. میچی در مقایسه با دیگو بازیکن متفاوتی است. مهمترین دلیلش این است که او یک بازیکن جوان است. او می تواند پیشرفت زیادی کند و به طور حتم ماندن در کنار دیگو موجب می شود شما چیزهای زیادی یاد بگیرید و تجربیات و مهارت هایتان بهبود یابد و پیشرفت کند. جلسات تمرینی با بازیکنان بزرگ موجب پیشرفت شما خواهد شد.

باتشوایی در فصل جاری فقط در مسابقات حذفی در ترکیب ثابت چلسی قرار گرفته است و در مسابقات لیگ یک نیمکت نشین بوده است. با وجود اخباری مبنی بر احتمال جدایی باتشوایی برای بازی های مستمرتر، کونته اطمینان دارد مهاجم بلژیکی اش باقی می ماند. وی می گوید:


در این مورد، من ترجیح می دهم فشار بیشتری به بازیکنان وارد نیاورم، چرا که تصور می کنم کار خوبی نباشد. اگر تصمیم بگیرم میچی را در ترکیب ثابت قرار دهم به این دلیل است که آماده بازی کردن است. صحبت کردن و وارد آوردن فشار بیشتر به او مهم نیست. او باید آنچه که می داند و آنچه که در تمرینات انجام می دهیم را به نمایش گذارد. اگر میچی در اینجاست به این دلیل است که شایستگی ادامه حضور در اینجا را دارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد