کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزینه های موردنظر چلسی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی

در آستانه گشایش فصل نقل و انتقالات از چلسی به عنوان یکی از فعال ترین تیم ها در این عرصه نام برده می شود.  
پس از خروج اسکار هافبک برزیلی چلسی به مقصد لیگ چین، اکنون سران چلسی قصد دارند با جذب چند بازیکن جدید، تیمشان را در راه حفظ صدرنشینی و در نتیجه قهرمانی در لیگ برتر تقویت نمایند.

به گزارش Sky Sports، چلسی قصد دارد چند بازیکن جدید را به تیم خود اضافه نماید و اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص بازیکنان مدنظر چلسی به شرح ذیل است:

به گزارش The Sun، چلسی برای تقویت خط دفاعی تیمش سه بازیکن را مدنظر دارد. بن گیبسون از میدلزبورو، آنتونیو رودیگر از رم و السیو رومانیولی از میلان، مدافعان مورد نظر  آبی ها هستند. چلسی برای جذب مدافع ملی پوش میلان 50 میلیون پوند در نظر گرفته است. برای جذب آنتونیو رودیگر باید با منچستر یونایتد رقابت نماید، اما جذب بن گیبسون ساده تر به نظر می رسد.

اما در خصوص گزینه های این تیم برای تقویت خط میانی و حمله، در رسانه های مختلف اتفاق نظری دیده نمی شود. Mundo Deportivo از علاقه چلسی برای جذب آندره سیلوا هافبک پورتو خبر می دهد، اما برچسب 51 میلیون پوندی وی کار چلسی را دشوار می کند. Don Balon از علاقه مجدد چلسی به جذب هامس رودریگز در ژانویه خبر می دهد. Il Messaggero از فلیپه آندرسون به عنوان گزینه مدنظر چلسی خبر می دهد و the Evening Standard آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید را که گزینه فسخ 85 میلیون پوندی در قراردادش مشاهده می شود، هدف اصلی چلسی می داند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد