کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی آماده ارائه پیشنهاد 25 میلیون یورویی به ستاره جوان آتالانتا

به نظر می رسد باشگاه چلسی در راه جذب بازیکن تیم آتالانتا ایتالیا حسابی مصمم است.  
به نظر می رسد، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی انگلیس، علاقه زیادی به خریدن بازیکن از لیگ سری آ ایتالیا داشته باشد.

در جدیدترین شماره فرانس فوتبال، که روز گذشته منتشر شد، در گزارشی نوشته بود، باشگاه چلسی انگلیس، به دنبال جذب ستاره این روزهای تیم آتالانتا ایتالیا فرانک کِسیه می باشد و آماده است که در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای این بازیکن ساحل عاجی ارائه دهد.

علاوه بر کسیه که در این فصل 6 مرتبه برای تیمش گلزنی کرده است، کونته به دنبال جذب راجا ناینگولان و برناردسکی نیز می باشد.

این در حالیست که پیش از این، همین نشریه فرانسوی، اعلام کرده بود که مورینیو نیز در ابتدای ماه نوامبر، این بازیکن را زیر نظر داشته و در صدد آوردن او به اولدترافورد بر آمده؛ ضمن اینکه اکثر تیم های بزرگ سری آ، از جمله یوونتوس، ناپولی، اینتر، رم و البته باشگاه های سرشناسی، نظیر بارسلونا، تاتنهام و بایرن مونیخ نیز، توسط استعدادیاب هایشان این هافبک جوان و 19 ساله را دنبال می کنند.

کسیه که پیش از این به طور قرضی در چزنا توپ می زد، در بازگشت به تیمش یعنی آتالانتا 6 مرتبه برای تیمش گلزنی کرده است که این آمار، او را به جوان ترین بازیکن این فصل اروپا بدل کرده که موفق شده 6 مرتبه برای تیمش گلزنی کند.

گفتنی است با توجه به شرایط نسبتا خوب آتالانتا، در سری آ و حضور در رتبه ششم جدول، به نظر نمی رسد این تیم به این سادگی جواهر جوان تیمش را از دست دهد؛ ضمن اینکه کسیه به زودی باید برای همراهی تیم ملی فوتبال ساحل عاج، برای مدتی تیمش را ترک کرده تا در رقابت های جام ملت های آفریقا حاضر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد