کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باکایوکو، در خصوص علاقه غول های انگلیسی: هیچ دلیلی برای ترک موناکو در زمستان ندارم

هافبک ارزشمند موناکو اعلام کرد که در زمستان این تیم را به مقصد لیگ برتر ترک نخواهد کرد.  
 تیمو باکایوکو، هافبک 22 ساله و فرانسوی ارزشمند موناکو که اخیرا شایعاتی مبنی بر علاقه چلسی و منچستریونایتد به جذب او به گوش می‌رسد اعلام کرد در زمستان جایی نخواهد رفت.

به گزارش goal، باکایوکو هافبکی فرانسوی‌ست که دو سال پیش از رن به موناکو پیوست و در این مدت پیشرفت خیره کننده‌ای داشته است. او در این فصل و زیر نظر لئوناردو ژاردیم در لوشامپیونه 16 بازی و در لیگ قهرمانان اروپا 6 بازی انجام داده و بازی‌های خوبش باعث شده تا غول‌های لیگ برتری از جمله چلسی و منچستریونایتد به دنبال جذب او باشند. در این میان به نظر علاقه چلسی جدی‌تر است. چه گفته می‌شود آنتونیو کونته و میکل امنالو، سرمربی و مدیرورزشی این باشگاه ماه گذشته برای آنالیز بازی باکایوکو و البته جبرئیل سیدیبه به موناکو سفر کرده‌اند. 

حالا و در چنین قابی، باکایوکو امروز در مصاحبه با خبرنگاران آب پاکی را روی دست مشتریانش ریخت و اعلام کرد در این زمستان جایی نخواهد رفت:

البته که بازی در لیگ برتر رویایی خواهد بود اما هیچ دلیلی برای ترک موناکو در این زمستان ندارم. در حال حاضر دو هدف دارم؛ قهرمانی در فرانسه و پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا تا جایی که ممکن است. 
گفتنی‌ست موناکو که در حال حاضر با 42 امتیاز، پس از نیس در رده دوم جدول لوشامپیونه قرار دارد، طبق قرعه‌کشی باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد