کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا: آزار می‌تواند به تنهایی نتیجه بازی را تغییر دهد

نمایش‌های خیره کننده ادن آزار در فصل جاری مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندن را تحت تاثیر قرار داده است.  
ادن آزار پس از فصلی نا امید کننده دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است و در ۱۷ دیداری که برای آبی‌های لندن به میدان رفته است موفق شده است ۹ بار گلزنی کند. نمایش‌های درخشان او باعث شده است تا مهاجم اسپانیایی چلسی لب به تحسین هم بازی خود بگشاید، دیگو کاستا در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه چلسی در مورد این بازیکن بلژیکی گفت:

ادن فوق العاده است، او از آن دسته از بازیکنانی است که به تنهایی می‌تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند. او با اعتماد به نفس خارق العاده ای به مسیرش ادامه می‌دهد و این باعث شده است که به ندرت بتوان بازیکن مشابهی با او پیدا کرد.
دیگو کاستا در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای داشته است اما خود او اعتقاد دارد در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی قرار ندارد، او در این خصوص ادامه داد:

قبلا هم شرایط بهتری نسبت به حالا داشته ام و این باعث می‌شود بیش از پیش تلاش کنم تا بتوانم به بهترین دوران خود بازگردم، هرگز برای خودم تعداد مشخصی گل و پاس گل را به عنوان یک هدف تعیین نمی‌کنم چراکه تنها هدف من پیشرفت کردن است. اگر در بازی گذشته نمایش خوبی داشته ام باز هم تلاش خواهم کرد که پیشرفت کنم و بازی‌های بهتری به نمایش بگذارم. در فصل جاری همه اعضای تیم برای قهرمانی تلاش می‌کند و برای رسیدن به این عنوان باید برخی از موارد را بهبود ببخشیم. فصل قبل روزهای بدی را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل در فصل جاری تمام تلاشمان را می‌کنیم که به روزهای خوب خود بازگردیم و بار دیگر به مقام قهرمانی برسیم، به هوادارانمان که همیشه از ما حمایت کرده‌اند مدیونیم و امیدواریم با قهرمانی بتوانیم بار دیگر از حمایت‌هایشان سپاسگزاری کنیم.

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد