کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - تاتنهام/ بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید(پست ثابت)

چلسی - - - - تاتنهام

زمان - - - - چهارشنبه 15 دی سال 1395

مکان بازی - - - -  وایت هارت لین

پخش مستقیم از شبکه - - - -  شبکه سه - شبکه ها  - لینک 

 گزارش کامل بازی قبلی چلسی + بحث گفتگو ، آمار و ترکیب بازی 

بازی بعدی چلسی ساعت 23:30 برگزار میشود.پیش بازی  قرار گرفت.  

 

پیش بازی تاتنهام - چلسی؛ اسپرز، آخرین امید رقبا برای متوقف کردن چلسی - از سایت طرفداری

 در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، صدرنشین لیگ جزیره به مصاف تیم چهارم جدول، تاتنهام خواهد رفت.

 در مهم‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر انگلستان، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه وایت هارت لین میزبان صدرنشین رقابت‌ها، چلسی، خواهند بود.

ورزشگاهتاریخ ساعت 
وایت هارت لین| لندن15 دی 1395 | 04 ژانویه 201723:30(به وقت ایران)

صدرنشین لیگ برتر، در سفری درون شهری از غرب لندن به شمال این شهر خواهد رفت تا در برابر تاتنهام قرار گیرد. دیداری که برای شاگردان آنتونیو کونته بسیار مهم است و با توجه به توقف لیورپول، پیروزی در آن می‌تواند اختلاف را در صدر با تیم دوم به هشت امتیاز برساند و چلسی را بیش از پیش به قهرمانی در لیگ برتر انگلستان نزدیک کند. شاگردان آنتونیو کونته، آن‌چنان که پیش از دیدار رفت دو تیم در استمفورد بریج هم همین شرایط حاکم بود، هم‌چنان به پیروزی‌های دنباله‌دار خود ادامه می‌دهند و اگر در این بازی هم به پیروزی برسند، به رکورد 144 پیروزی پیاپی آرسنال در لیگ برتر خواهند رسید. 

اگرچه پیروزی در برابر اسپرزی که در وایت هارت لین تاکنون شکست نخورده است، کاری نسبتاً سخت به‌نظر می‌رسد، اما چلسی در دیدار رفت هم تیمی را شکست داد که تا آن زمان در لیگ برتر فصل جاری شکست نخورده بود. در این دیدار، قطعاً دیگو کوستا یکی از اصلی‌ترین بازیکنان چلسی برای کسب پیروزی خواهد بود. او که در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 9 گل به‌ثمر رسانده است. او در دیدارهایی که چلسی به‌مشکل خورده بود، مانند دیدار در برابر وست برومویچ گره‌گشای ترکیب آنتونیو کونته بود و حالا با درخشش در این بازی، می‌تواند کمک شایانی به آبی‌های لندن برای پیروزی در این دیدار سخت کند.

پدرو رودریگز - وانیاما - ویمردر بازی رفت، پدرو با یک شوت از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم، گل موزس کار را تمام کرد. گلی که به عنوان بهترین گل ماهلیگ برتر هم انتخاب شد.

در طرف مقابل، اسپرز که سال جدید میلادی را فوق‌العاده خوب آغاز کرده است، در دو بازی اخیر خود با چهار گل حریفان را شکست داده است و هم‌اکنون اکثر بازیکنان این تیم، شرایط خوبی را سپری می‌کنند. دله آلی و هری کین در خط آتش تاتنهام عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و پس از یک بازی غیبت، یان فرتونخن و کایل واکر نیز به ترکیب تاتنهام باز خواهند گشت. حال باید دید که آیا چلسی با پیروزی در برابر دشمن دیرینه آرسنال، به رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی در لیگ برتر که متعلق به این تیم است خواهد رسید یا خیر.

نکات جالب از دیدارهای و شرایط دو تیم

▬ چلسی در این دیدار جان تری، کورت زوما و اوبی میکل را در اختیار ندارد.

▬ برای تاتنهام فقط اریک لاملا شرایط بازی را ندارد. 

▬ چلسی چلسی در 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر، تنها 4 گل دریافت کرده است.

▬ تاتنهام در این فصل رقابت‌های لیگ برتر تاکنون در خانه شکست نخورده است.

▬ تاتنهام تنها در چهار دیدار از 49 دیدار اخیر خود در برابر چلسی در لیگ برتر به پیروزی رسیده است که همگی در وایت هارت لین بوده‌اند.

▬ چلسی تنها یکی از ده بازی اخیر خود در وایت هارت لین در برابر تاتنهام را برده است که آخرین پیروزی آن‌ها به 20 اکتبر 2012 باز می‌گردد. 

▬ پیروزی در این بازی، به منزله اولین پیروزی رفت و برگشت چلسی در یک فصل در برابر تاتنهام پس از فصل 2005/06 خواهد بود.

▬ تاتنهام می‌تواند در ده بازی ابتدایی خود در خانه شکست‌ناپذیر بماند. تنها در فصل 2000/01 آن‌ها روند بهتری داشتند که در 13 بازی خانگی فصل خود پیروز شدند.

▬ تاتنهام در چهار دیدار اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده، 13 گل به ثمر رسانده و سه گل دریافت کرده است.

▬ هری کین در 17 دربی لندن خود، 17 گل به‌ثمر رسانده است که 10 گل از این 17 گل در وایت هارت لین به ثمر رسیده است.

▬ این بازی، صد و پنجاهمین حضور مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر است. 

پیشینه دیدار‌ها و رقابت دو تیم

دو تیم در مجموع 156بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم چلسی 66 پیروزی و سهم تاتنهام 50 پیروزی بوده است. 40 دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آخرین جدال دو تیم در وایت هارت لین با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما دو تیم دو سال پیش در اوایل سال جدید میلادی هم به مصاف یکدیگر رفته بودند که پیروزی 5-3 تاتنهام در برابر چلسیِ قهرمان آن سال، به‌یاد ماندنی است.

ترکیب احتمالی چلسی

تیبو کورتوا - سزار آزپلیکوئتا - داوید لوئیز - گری کیهیل - ویکتور موزس - نمانیا ماتیچ - ان‌گولو کانته - مارکوس آلونسو - پدرو - کوستا - ادن هازارد

ترکیب احتمالی تاتنهام

هوگو لوریس - یان فرتونختن - دنی رز -  توبی آلدرویرلد -کایل  واکر - دمبله - وانیاما - کریستین اریکسن - دله آلی - هونگ مین سون - هری کین

نظرات 3 + ارسال نظر
Hassan چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 22:35

بازی سختیه ولی چلسی 2-1

hadi سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 22:09

بازی 2 - 0 به نفع چلسی

ایمان سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 17:57

به نظرم بالاخره روند بردهامون پاره میشه. البته امیدوارم اینطوری نشه. به نظرم دو دو مساوی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد