کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مایکل امانلو مدیر فنی چلسی: کونته می تواند برای همیشه در چلسی بماند

امانلو به تمجید از کونته پرداخته است.  
مایکل امانلو مدیر فنی تیم چلسی معتقد است آنتونیو کونته همواره گزینه اول این تیم در تابستان برای هدایت  آبی پوشان بوده است.

چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته روزهای بسیار خوبی را سپری می کند و موفق شده است تا رکورد بیشترین برد متوالی در یک فصل لیگ برتر را نیز به نام خود ثبت کند. مایکل امانلو مدیر فنی نیجریه ای چلسی بر این باور است کونته به بهترین شکل کار خود را انجام داده است.

او در این خصوص به Sky Sport Italia گفت:

زمانی که کونته در تیم ملی ایتالیا بود ما برای آنها احترام زیادی قائل بودیم و نمی خواستیم هیچگونه بی احترامی نسبت به آن تیم کنیم. وقتی تصمیم به یک تغییر و تحول گرفتیم گزینه های انگشت شماری داشتیم که همواره کونته در صدر گزینه های ما بود. ما در مقابل یوونتوس تحت هدایت کونته بازی کرده بودیم و به یاد دارم که آن تیم قدرت ویژه ای داشت. او برای چلسی چیزهای زیادی به ارمغان آورده است. او اعتماد به نفس و چیزهای زیادی به بازیکنان اضافه کرده است.
کونته برای باشگاه اهمیت زیادی دارد و مدیریت و آبراموویچ نیز احترام زیادی برای او قائل هستند. یکی از چیزهایی که در مورد کونته وجود دارد این است که او شکست ها را درسی برای آینده می داند ما قصد داشتیم به او آزادی بدهیم تا به ایتالیایی صحبت کند اما تلاش او برای یادگیری زبان انگلیسی ما را شگفت زده کرد. همه می بینند که او بسیار احساساتی کار خود را انجام می دهد و از این که هوادران دوستش دارند اصلا متعجب نیستم. 
فکر می کنم کونته این فرصت را دارد که برای همیشه در چلسی بماند. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد