کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: بازیکنان چینی خیلی خوب هستند؛ این انتقال برای من، شانگهای و چین خوب بود

اسکار آینده خوبی برای سوپرلیگ چین می بیند. 

 

اسکار که اخیراً با قراردادی سنگین از چلسی به شانگهای SIGP پیوست می گوید سوپرلیگ چین با سرکایه گذاری بیشتر تنها بهتر خواهد شد.


به گزارش FourFourTwo، اسکار قریب به سه هفته قبل با قراردادی 60 میلیون یورویی به شانگهای SIGP پیوست تا به آندر ویاش بواش و همطونش هالک بپیوندد.  وی در صحبت با اسکای اسپورتس درباره قرارداد های نجومی چینی ها با بازیکنان فعال در اروپا گفت:


اگر به همین شیوه ادامه دهند، شاید روزی بتوانند با لیگ برتر رقابت کنند؛ چون پروژه های بسیار خوبی در دست دارند. البته که سطح بازیکنان لیگ برتر بالاتر است اما بازیکنان چینی هم خیلی خوب هستند. آنها به بازیکنان جدید بسیار کمک می کنند و امیدوارم این ادامه پیدا کند چون من اینجا هستم تا کمک کنم. این انتقال برای من، شانگهای و چین خوب بود. خوشحالم که به سوپرلیگ چین آمده ام. چینی پول زیاید خرج می کنند تا بازیکنان به چین بروند و لیگ را قوی تر کنند. آنها به من پیشنهاد دادند و خوشحالم که اینجا هستم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد