کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شورای شهر موافقت خود را برای بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج اعلام کرد

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان، چلسی مجوز بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج را دریافت کرد.  
روز چهارشنبه بود که شورای همرسمیت و فولهام مجوز بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج را به باشگاه چلسی اعطا کرد. چلسی تلاش های زیادی برای کسب این مجوز انجام داده بود. افزایش ظرفیت ورزشگاه استمفوردبریج به شصت هزار صندلی و افزایش درآمد باشگاه از این طریق، یکی از اهداف این پروژه است. حالا چلسی برای بازسازی ورزشگاه خود منتظر چراغ سبز شهردار لندن، صادق خان است.

به گزارش Fourfourtwo، ظرفیت فعلی استمفوردبریج 41663 صندلی است که کمترین ظرفیت میان تمام تیم های مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر است.آبی پوشان لندنی به دنبال افزایش ظرفیت ورزشگاه تا 60000 صندلی هستند.  تاتنهام نیز به دنبال افزایش ظرفیت ورزشگاه وایت هارت لین به 61000 صندلی است. بیانیه باشگاه چلسی در خصوص کسب مجوز از شورای همرسمیت و فولهام به شرح زیر است:

برنامه افزایش ظرفیت ورزشگاه استمفوردبریج بیش از یک سال بود که در اختیار شورای محلی همرسمیت و فولهام قرار داشت. در طول 12 ماه گذشته مشورت هایی با ساکنان اطراف ورزشگاه صورت گرفته بود. کسب و کار های محلی و مسئولین قانونی نیز همکاری نزدیکی با شورا در خصوص بازسازی ورزشگاه داشتند. امشب شورای تصمیم گیری بسیار سنجیده شده، موافقت خود را اعلام کرد و ما خوشحالیم که مجوز بازسازی ورزشگاه تاریخی خود را دریافت کرده ایم. اما موافقت این شورا به این معنا نیست که می توانیم بازسازی ورزشگاه را آغاز کنیم. این موضوع آخرین مرحله است و قبل از آن باید مجوز های مختلف دیگری را نیز کسب کنیم. شما را در جریان آخرین اتفاقات این پروژه قرار خواهیم داد. از ادامه دادن حمایت خود از باشگاه متشکریم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد