کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای Independent: گریزمان در تابستان راهی منچستریونایتد می شود تا کوستا به اتلتیکو مادرید باز گردد

در نقل و انتقالاتی سریالی، ممکن است آینده آنتوان گریزمان و دیگو کوستا به همدیگر وابسته باشد.  
پیوستن  آنتوان گریزمان به منچستریونایتد و بازگشت دیگو کوستا به اتلتیکو مادرید؛ روزنامه های انگلیسی بر اساس منابعشان در دو کشور انگلستان و اسپانیا ادعا می کنند که همه چیز دست به دست هم داده تا این نقل و انتقالاتِ قابل انتظار در این تابستان رخ دهند. در این میان، بارسلونا نیز می خواهد مهاجم چلسی را به نیوکمپ بیاورد.

به گزارش سایت Independent، بارسلونا و اتلتیکو مادرید به جذب دیگو کوستا علاقه مند هستند و قصد دارند از آینده مبهم این مهاجم برزیلی الاصل در استمفورد بریج نهایت بهره را ببرند. در حالی که بارسلونا شرایط کوستا را زیر نظر گرفته و این موضوع را به نزدیکان این بازیکن نیز اطلاع داده، به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید یقیناً در تابستان 2017 بار دیگر برای باز گرداندن مهاجم سابقش به مادرید تلاش خواهد کرد تا او را جایگزین آنتوان گریزمانِ فرانسوی کند، بازیکنی که به شدت انتظار می رود در تابستان آینده به منچستریونایتد منتقل شود.

همانطور که انتظار می رود، کوستا در همین پنجره نقل و انتقالات نیز پیشنهاداتی را داشته است، اما چلسی با وجود هفته ای جنجالی که به خط خوردن کوستا از لیست بازی با لسترسیتی ختم شد، علاقه ای به فروش وی در ژانویه ندارد. همچنین خبرهای شنیده شده از کمپ چلسی نیز حاکی از این است که آنتونیو کونته مصّر است تا کوستا را در تابستان به فروش برساند و نمی خواهد بیش از این او را در باشگاه تحمل کند. همچنین مساله مصدومیت کوستا و اجتناب او از تمرین کردن با این تیم، گمانه زنی هایی را مبنی بر تمایل او برای انتقال به سوپر لیگ چین مطرح کرد.

دیگو کوستا در سال 2014 از اتلتیکو مادرید راهی چلسی شد و در طول این مدت بارها شایعات بازگشت او به مادرید شنیده شده است. خود این بازیکن نیز در این باره کاملاً صریح بوده است. کوستا در روز سال نو میلادی در این باره گفت:

(در تابستان گذشته) فرصت پیوستن به اتلتیکو را داشتم و این انتقال به چند دلیل می توانست رخ دهد. به خاطر خانواده ام و به خاطر زندگی ای که در آنجا دارم، اما این مساله هیچ ربطی به وضعیتم در چلسی نداشت، چون در اینجا عشق زیادی را از سوی هواداران و مردم دریافت می کنم. بنابراین (در اینجا) بسیار خوشحالم.
منابع ایندیپندنت در مادرید و منچستر می گویند که اتلتیکو دیگر تقریباً مقاومت خود را در مقابل پیشنهاد منچستریونایتد برای گریزمان که در حدود 100 میلیون پوند برآورد می شود، از دست داده است و این امر بازگشت کوستا به مادرید را غیر قابل اجتناب می کند. افراد نزدیک به این باشگاه می گویند که روخی بلانکوس پیشنهادی حدوداً 40 میلیون پوندی را برای بازگرداندن ستاره سابقش ارائه خواهد کرد، هرچند ورود بارسلونا به نبرد برای جذب کوستا باعث افزایش این مبلغ خواهد شد.

بارسلونا که فصل سختی را تابدین جای رقابت ها سپری کرده، تاثیر مثلث آتشینش - لیونل مسی، لوییس سوارز و نیمار؛  ملقب به MSN - را کمتر از فصلی می بیند که با کمک آن ها موفق به کسب عنوان سه گانه شد. در حالی که سوارز در هفته آینده 30 ساله خواهد شد، مسئولان بارسلونا بیشتر از ایده تغییر دادن خط حمله شان استقبال می کنند و کوستا در صدر لیست هدف های نقل و انتقالاتی آن ها قرار دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد