کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: مهمترین مساله بازی با لیورپول در آنفیلد است

لیگ برتر انگلستان - چلسی - لیورپول

سنگربان تیم چلسی معتقد است این تیم در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد. 

 

تیبو کورتوا بازیکن تیم فوتبال چلسی بر این وباور است که این تیم در حال طی کردن مسیر درستی است و باید به بردهای خود ادامه دهد.


تیم فوتبال چلسی در آخرین دیدار خود در لیگ موفق شد بدون دیگو کوستا با نتیجه 3-0 لستر سیتی را شکست دهد و مجددا به مسیر پیروزی بازگردد.


کورتوا در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:


طبیعی است که وقتی شما شکست می خورید و سایر تیم ها پیروز می شوند باید سریع به مسیر بردن بازگردید و ما خیلی خوب این کار را کردیم. بازی خوبی انجام دادیم و آن را کنترل کردیم. تیم در مسیر درستی قرار دارد.

ما فقط باید بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم در هر دیدار نمایش خوبی داشته باشیم ولی مهمترین مساله برای ما بازی با لیورپول در 31 ژانویه در آنفیلد خواهد بود. ما باید در خانه مقابل هال سیتی به پیروزی دست پیدا کنیم تا با یک اختلاف خوب راهی آنفیلد بشویم زیرا در آن بازی هر چیزی ممکن است که رخ دهد. 

این بدیهی است که وقتی شما در صدر قرار دارید فشار سایر تیم ها را حس کنید. ما اکنون 7 امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم و در صدر هستیم و به خوبی از این موقعیت آگاهی داریم. باید به بردهای خود ادامه دهیم اما الان هم ما در لحظات خوبی هستیم و همه چیز خوب پیش می رود. سال قبل لحظات سختی داشتیم. سخت به پیروزی می رسیدیم و کمی هم بدشانس بودیم. اما امسال همه چیز طبق خواسته ما پیش می رود. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد