کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:چلسی 4-0 برنتفورد؛ صعود آسان چلسی به دور پنجم جام حذفی

 
چلسی بار دیگر با یک پیروزی آسان خانگی به دور بعد جام حذفی راه یافت.  
چلسی در دور چهارم جام حذفی انگلیس میزبان برنتفورد بود که تیم کونته برای شکست دادن این تیم کار سختی پیش رو نداشت و در پایان بازی، آبی های لندن با پیروزی 4-0، صعود به دور بعدی را جشن گرفتند. چلسی با این برد در 15 مسابقه اخیرش، 14 پیروزی را تجربه کرده است.

چلسی در دومین دیدار خود در جام حذفی انگلیس، روز شنبه در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان برنتفورد بود. یاران کونته که در بازی اول خود در جام حذفی نیز کار سختی مقابل حریف گمنام خود نداشتند، در این بازی هم به آسانی حریف را شکست دادند و توانستند راهی دور پنجم شوند.

چلسی

بگوویچ، زوما، تری، آزپیلیکوئتا، پدرو، چالوبا، فابرگاس، آکه، ویلیان، باتشوایی، لوفتوس چیک
نیمکت:

ادواردو، ایوانوویچ، موزس، ماتیچ، کندی، هازارد، دیگو کاستا

برنتفورد

بنتلی، دین، ایگان، بابرت، کالین، مک ایاکران، یناریس، وودز، بیلاند، ساویرز، وایب

چلسی از همان ابتدای مسابقه برتری خود را به حریف دیکته کرد و در نیمه اول بارها و بارها به دروازه میهمان حمله ور شد که دو فرصت این تیم به گل نشست و تیم کونته در نیمه نخست با دو گل برتری به رختکن رفت.

دقیقه 14: ضربه آزاد ویلیان به زیبایی به گوشه دروازه رفت تا چلسی با یک گل از حریف جلو بیفتد. ویلیان با زدن این گل، از ابتدای فصل گذشته هفت گل از روی ضربه آزاد به ثمر رسانده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری در جزیره است.

دقیقه 21: فرار پدرو به عمق دفاع حریف با ضربه تمام کننده این بازی همراه شد و دروازه بان برنتفورد این بار هم نتوانست واکنشی روی ضربه بازیکن چلسی نشان دهد تا بازی 2-0 شود.

در ادامه نیمه اول باز هم چلسی فرصت برای گلزنی داشت، اما این تیم در استفاده از این موقعیت ها خوب عمل نکرد. در عوض در نیمه دوم برنتفورد هجومی کار را آغاز کرد تیم میهمان در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم ریتم بهتری در پاسکاری داشت و طی دو، سه صحنه حتی تا آستانه باز کردن دروازه بگوویچ هم پیش رفت ولی تلاش ان ها بی ثمر ماند و چلسی بود که در ادامه بازی باز هم روی حملات زهردار خود به گل رسید. آبی های لندن دو گل دیگر هم در نیمه دوم زدند، این در حالی بود که بارها و بارها دروازه میهمان در نیمه دوم تهدید شد.

دقیقه 69: ایوانوویچ 5 دقیقه بعد از حضورش در زمین به دفاع حریف نفوذ کرد و با پاس خوب پدرو، توانست بازی را 3-0 کند. ضربه تمام کننده او با پای راست به گوشه پایین دروازه رفت.

دقیقه 81: این بار هم ایوانوویچ روی گل تاثیر داشت. خطا روی این بازیکن درون محوطه جریمه، میزبان را صاحب پنالتی کرد و باتشوایی ده دقیقه مانده به پایان، بازی را 4-0 کرد.

در نهایت چلسی با این برد خانگی که برای کسب آن زیاد هم به دردسر نیفتاد، راهی دور پنجم شد و حالا باید منتظر قرعه کشی دور پنجم بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد