کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

برنلی ۱-۱ چلسی:لغزش آبی ها در هوای برفی

چلسی در مقابل برنلی نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست یابد.
در اولین بازی روز یکشنبه از هفته بیست و پنجم، برنلی در خانه خود توانست صدرنشین لیگ برتر را متوقف کند تا چلسی فرصت افزایش اختلاف در صدر جدول را از دست بدهد.   در صورتی که سیتی در این هفته به پیروزی برسد، اختلاف در صدر جدول به عدد هشت می رسد. 

در بازی نخست روز یکشنبه از هفته بیست و پنجم لیگ جزیره، برنلی در ورزشگاه ترف مور با قضاوت کوین فرند میزبان چلسی بود. دو تیم با این ترکیب روانه زمین شدند:

برنلی

هیتن، لوتون، کین، می، وارد، بوید، بارتون، وستوود، بردی، گری، بارنز

چلسی

کورتوا، آزپیلیکوئتا، کیهیل، لوئیز، آلونسو، موزس، کانته، ماتیچ، پدرو، هازارد، کاستا

ذخیره ها:

 بگوویچ، زوما، آکه، چالوباه، فابرگاس، ویلیان، باتشوایی


چلسی در این مسابقه خارج از خانه در مقابل برنلی، شروع خوبی داشت و خیلی زود توانست به گل برسد تا میهمان به گلی روحیه بخش برسد.

دقیقه 7: دقیقه هفتم بازی، حمله سریع بازیکنان چلسی با پاس کانته به موزس همراه شد او پاسش را درون محوطه جریمه ارسال کرد، پدرو در شرایطی سخت توانست با فرصت طلبی ضربه اش را روانه دروازه حریف کند و هیتن هم روی این ضربه مغلوب شد تا چلسی به گل اول برسد.

اما چلسی که تا دقیقه 15 تیم برتر میدان بود، کم کم در مقابل فشار میزبان مجبور به عقب نشینی شد. برنلی که در خانه تیمی قدر در لیگ برتر محسوب می شود، به خوبی توانست در مقابل چلسی بازی اش را دیکته کند و در دقیقه 24 با شایستگی به گل تساوی رسید.


دقیقه 24: ضربه آزاد دیدنی بردی با پای چپ، کورتوا را مغلوب کرد و برنلی با گلی تماشایی توانست بازی را به تساوی بکشاند و چلسی بعد از مدت ها از روی ضربه آزاد گل بخورد.

بعد از این گل، برنلی که جنگنده و باانگیزه کار می کرد، حتی فرصت برای گل بعدی را هم داشت، بهترین موقعیت این تیم در نیمه نخست بعد از گل اول در دقیقه 36 رقم خورد، روی پاس بوید، لوتون به موقعیتی ایده آل رسید ولی ضربه زمینی او توسط کورتوا مهار شد تا میزبان فرصتی طلایی را برای رسیدن به گل برتری از دست بدهد.

 

در نیمه دوم، چلسی توانست اثر حملات برنلی را خنثی کند و میزبان همچون نیمه نخست از نظر خلق موقعیت برتر نبود. یاران کونته با در دست گرفتن تملک توپ و میدان نگذاشتند برنلی موقعیت سازی کند، ولی خود نیز در خلق موقعیت، خیلی موفق نبودند.

در حالی که بارش برف، شرایط بازی را هم تا حدودی سخت کرده بود، باید اذعان داشت که نیمه دوم از لحاظ موقعیت های خطرناک، جذابیت نیمه اول را نداشت. بیشتر شاهد جنگ های میانه میدان بودیم و هافبک های تخریبی دو تیم مانع از بازیسازی تیم مقابل شدند. در نهایت برنلی توانست چلسی صدرنشین را در خانه متوقف کند.

برنلی که بعد از چلسی و تاتنهام، بهترین تیم از لحاظ کسب نتیجه در خانه در این فصل از لیگ برتر محسوب می شود، این هفته هم نتیجه خیلی خوبی گرفت و توانست یک امتیاز باارزش از چلسی بگیرد.

چلسی با این امتیاز، 60 امتیازی شد و همچنان صدرنشین است. برنلی هم با 30 امتیاز، در رده دوازدهم است. جالب اینجاست که از این 30 امتیاز، برنلی 29 امتیاز را در خانه گرفته است.

 

 

 منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد