کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پدرو: در چلسی خوشحالم

پدرو، وینگر اسپانیایی باشگاه چلسی، گفته است در این تیم خوشحال است و قصدی برای جدایی ندارد.

پدرو که فصل گذشته اصلا نتوانسته بود عملکرد خوبی ارائه دهد، این فصل به یکی از مهره‌های کلیدی کونته تبدیل شده است. وی به سایت باشگاه چلسی گفت:  

بهترین روزهای من در این باشگاه سپری می‌شود و درعین حال، این بهترین شرایط تیم در طول حضور من در اینجا بوده است. خیلی خوشحالم و شرایط ما در لیگ و جام حذفی خیلی خوب بوده است. فصل گذشته شرایط سختی برای من و تیم به وجود آمده بود اما امسال همه چیز متفاوت است. با مربی جدید اعتماد به نفس بیشتری داریم و همه روی فتح لیگ متمرکز هستیم. این فصل کاملا با فصل گذشته تفاوت دارد. من هرروز شرایط بهتری در تیم پیدا می‌کنم و ارتباط خوبی نیز با هواداران پیدا کرده‌ام.


گفتنی است پدرو این فصل 27 بار برای چلسی به میدان رفته و یکی از بازیکنان کلیدی سیستم بازی آنتونیو کونته بوده است. 


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد