کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تری کاپیتان من و بازیکن مهمی برای تیم است

کونته به تمجید از جان تری پرداخته است.

آنتونیو کونته سرمربی فوتبال چلسی معتقد است تری شایسته بازی کردن در مقابل وولور همپتون بوده است و هر بازیکنی که چنین شایستگی داشته باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت.  

به گزارش FFT جان تری در فصل جاری با مصدومیت های زیادی مواجه بوده است و تنها 10 بار در تمام رقابت ها به میدن رفته است اما این بازیکن در دیدار مقابل وولور همپتون پس از مدت ها در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت.


کونته در این خصوص گفت:


می خواهم این نکته را کاملا شفاف بگویم. هر بازیکنی که شایسته بازی کردن باشد من خوشحال کی شوم که به او این فرصت را بدهم. البته این را فراموش نکنید که هدف ما پیروز شدن است نه این که همه بازیکنان را خوشحال و راضی نگه داریم.  تری شایسته بازی کردن در این دیدار بود و عملکردی عالی داشت و من از این موضوع بسیار خوشحالم. برای من او هنوز هم بازیکن مهمی است. تری کاپیتان من و بازیکنی مهم برای چلسی است. چه در داخل زمین و چه در بیرون از زمین. تری کمک زیادی به من می کند. از داشتن او در تیم بسیار خوشحالم.

اگر شما روند ما در جام حذفی را ببینید متوجه خواهید شد که من در بازی اول 9 تغییر ایجاد کردم. در بازی دوم نیز 9 تغییر و در این بازی 7 تغییر داشتیم. در نهایت تلاش من این است که تصمیم درست را بگیرم. 

در حال حاضر مهمترین موضوع این است که تمرکز خود را حفظ کنیم. در صدر جدول هستیم و به مرحله بعد جام حذفی رسیده ایم. مهمترین موضوع زمان حال است که تلاش کنیم تا آینده خوبی داشته باشیم. لیگ به هیچ وجه اسان نیست. تلاش ما این است که قدم به قدم پیش برویم و و موقعیت خود را حفظ کنیم. در جام حذفی نیز در دور بعد سعی می کنیم که بتوانیم به نیمه نهایی برسیم. از حضور در این دو رقابت بسیار خوشحالم. البته این کار آسان نیست زیرا تیم های قدرتمندی در حال حاضر وجود دارند ولی ما سعی می کنیم روی تیم خود متمرکز باشیم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد