کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بگوویچ: تری بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر است

بگوویچ به تمجید از تری و شرایط چلسی پرداخته است.

آسمیر بگوویچ سنگربان تیم فوتبال چلسی معتقد است این تیم اهمیت زیادی به جام حذفی می دهد. همچنین وی معتقد است کاپیتان تیمش یعنی جان تری بهترین مدافع تمام تاریخ لیگ برتر است.  

بگوویچ در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:


مهم است تا آمادگی خود را حفظ کنید زیرا زمانی که فراخوانده می شوید قادر خواهید بود که عملکرد خوبی از خود نشان دهید. به عنوان یک تیم طی مدت اخیر و بازی با وولور همپتون عملکرد خوبی داشتیم. ما در جام حذفی بسیار جدی هستیم و در آن با تمام وجود بازی می کنیم. وولور همپتون در نیمه اول خوب بود ولی در نیمه دوم توانستیم به اهداف خودمان برسیم.

رقابت از هر سال دیگری سخت تر است. همه تیم ها در حال بهبود شرایط خود هستند. حتی تیم های دسته های پایین نیز قدرتمند تر شده اند و پیشرفت زیادی کرده اند. 

ما تیمی عالی هستیم و همیشه آماده هستیم تا در صورت نیاز به تغییرات عملکرد خوبی از خود نشان بدهیم. جام حذفی شایسته آن است که برایش احترام قائل شویم. این بهترین رقابت در جهان فوتبال است. 

بگوویچ در خصوص عملکرد جان تری نیز گفت:


او یک مدافع در کلاس جهانی است و مسلما بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر. سه مدافع مقابل من یعنی زوما، تری و آکه فوق العاده بودند. به خوبی همدیگر را پوشش دادند و به هم کمک کردند. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد