کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: فصل قبل به اندازه کافی خوب نبودم؛ کونته به ما اعتماد به نفس داد

هازادر در خصوص شرایط خود صحبت کرده است.
 ادن هازارد ستاره تیم چلسی معتقد است پس از سپری کردن فصل قبل اکنون او و چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته شرایط بهتری پیدا کرده اند.  
به گزارش FFT ادن هازارد و چلسی در حالی که فصل قبل دوران بسیار بدی را سپری کردند این فصل با روی کار آمدن کونته در این تیم باز هم به شرایط خوب خود بازگشته اند و اکنون شانس اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل هستند.

وی در این خصوص گفت:

همه می دانند که فصل پیش به اندزه کافی خوب نبودم. اما شما از اشتباهات خود درس می گیرید. من همه توانم را به کار گرفتم تا به شرایط خوب برگردم و اکنون در سطح خودم هستم.
این فصل را خوب شروع کردم. بدون مصدومیت. می خواهم از بودن در زمین لذت ببرم. این موضوعی کلیدی است. همیشه بازگشت پس از یک فصل بد سخت است اما کونته اعتماد به نفس زیادی به ما داد. این بهترین لحظه من در چلسی از زمان آمدنم به این تیم است. من خوشحال هستم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد