کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: برخی تیم ها در استمفورد بریج از پیش بازنده هستند

وینگر 26 ساله آبی پوشان به موفقیت تیمش در دیدار های خانگی می بالد.

ادن هازارد وینگر بلژیکی چلسی می گوید که حریفان این تیم از بازی کردن در استمفورد بریج می ترسند. 

  یار شماره 10 آبی پوشان می گوید که روند خوب چلسی در دیدارهای خانگی موجب شده تا برخی از مهمانان پیش از به صدا آمدن سوت آغاز بازی در استمفورد بریج خود را ببازند.


به گزارش FFT، هم اینک چلسی با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر صدرنشین است و این در حالی است که آن ها در 11 بازی از 12 بازی خانگی خود در این فصل برنده شده اند. نباید فراموش کرد که چلسی طی فصل گذشته تنها در پنج دیدار خانگی طعم برد را مزه کرد.


هازارد که از بازگشت فاکتور ترس به استمفورد بریج شادمان است، می گوید اینک اوضاع به شکلی است که تیمش حتی در روزی که آماده نباشد هم می تواند در دیدارهای خانگی اش برنده شود.


بله، رکورد خانگی ما محشر است. برای رقبا سخت است که اینجا را با کسب پیروزی ترک کنند. آیا حس می کنم برخی تیم ها قبل از شروع بازی شکست را می پذیرند؟ بله. ما داریم بهتر از سال گذشته بازی می کنیم. شرایط کمی شبیه دو سال قبل است که ما قهرمان لیگ برتر شدیم. من نیمه دوم آن فصل را به یاد می آورم؛ زمانی را که گاهی خوب بازی نمی کردیم ولی دست کم یک گل به ثمر می رساندیم و تیبو کورتوا نیز همانند دیدار برابر آرسنال، در هر بازی دست کم یک مهار خوب داشت.


هازارد نقش تماشاگران تیمش در موفقیت در دیدار های خانگی را فراموش نکرد.


اینجا در زمین خودمان سرشار از اعتماد به نفس هستیم. می دانید، طرفداران برای مان همه کار می کنند و از ما پشتیبانی می کنند. اوایل فصل جاری را به یاد می آورم؛ وقتی که تاتنهام در اینجا به گل نخست دست یافت ولی آن ها از تشویق شان دست نکشیدند و به آواز خواندن هایشان ادامه دادند. این عالی است و ما در این زمین حس خیلی خوبی داریم. می دانیم که در فوتبال هر چیزی ممکن است ولی ما به خودمان باور داریم و این مهم ترین شاخص در فوتبال است.


بازیکن پیشین لیل انتظار دارد تداوم روند خوب چلسی در دیدارهای خانگی، قهرمانی این تیم در لیگ برتر را به دنبال بیاورد.


ما در دیدار های خارج از خانه هم خوب هستیم و به همین خاطر است که در صدر جدول جا داریم. با این حال بدیهی است که بازی کردن در دیدارهای خانگی نسبت به بازی های خارج از خانه چالشی کاملا متفاوت به شمار می رود. ما تنها بایستی همین میزان تمرکز را حفظ کنیم. بازی کردن خارج از خانه بابت هواداران حریف سخت تر است اما ما آماده و حرفه ای هستیم. می توانیم با فشار بازی های خارج از خانه کنار بیاییم. همه چیز خوب پیش می رود. ما می دانیم که اگر در پی قهرمانی هستیم، باید اکثر بازی های خانگی مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نمی توانیم به دنبال 19 برد باشیم چون پیش از این به لیورپول باخته ایم ولی، برای جایگاه مان باید 16 الی 17 بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم. ما آماده تحقق چنین چیزی هستیم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد