کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: اخراج رانیری ناراحت‌کننده بود؛ بازی در برابر سوانزی پل کلمنت سخت است

سرمربی ایتالیایی چلسی کنفرانس خبری از شرایط تیمش گفت و به اخراج رانیری هم واکنش نشان داد.
 آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی می‌گوید برای دیدار در برابر سوانزی همه بازیکنان آماده‌اند، دیدار ی که او آن را سخت می‌داند.  
به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته در ابتدای صحبت‌های خود، مانند بسیاری مربیان لیگ برتری دیگر، در رابطه با اخراج شدن کلودیو رانیری، گفت:

اخراج رانیری بسیار ناراحت‌کننده و ناامیدکننده است. تنها شش ماه پیش او با این باشگاه قهرمان لیگ برتر انگلستان شده بود. او دوست خوبی برای من است و به‌زودی با او تماس خواهم گرفت تا با یکدیگر صحبت کنیم. اما درحال حاضر بهتر است صبر کنیم تا شرایط آرام شود. احتمالاً او درحال حاضر آشفته شده که موضوعی طبیعی است. 
کونته پس از آن که از او پرسیده شد آیا نگرانی که تو هم پس از قهرمان شدن، اخراج شوی، خنده‌ای کرد و به سوالی در مورد پل کلمنت پاسخ داد:

پل کلمنت تاثیر چشم‌گیری روی سوانزی گذاشته است و قطعاً کار سختی در برابر آن‌ها خواهیم داشت. اگر شما به بازی آن‌ها در برابر لیورپول و من سیتی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که بازی سختی خواهیم داشت. من مطمئنم که بازیکنانم از سختی بازی آگاه‌اند. 
در ادامه، سرمربی ایتالیایی در رابطه با شرایط چلسی، افزود:

هم من و هم بازیکنان کاملاً روی 13 بازی آینده لیگ تمرکز کرده‌اند تا بتوانیم قهرمان لیگ بشویم. بازی بعدی‌مان چندان آسان نیست. مهاجم آن‌ها، فرناندو یورنته، پیش‌تر بازیکن من بوده است. او را چه به‌عنوان یک انسان خوب، چه به‌عنوان یک بازیکن همیشه تحسین می‌کنم. برای بازی فردا، همه بازیکنان آماده‌اند و می‌توانند به میدان بروند. 
درحالی که چهارشنبه گذشته دور رفت رقابت‌های حذفی لیگ قهرمانان به‌پایان رسید و امروز هم قرعه‌کشی مرحله بعد لیگ اروپا انجام شد، کونته از مزیت عدم حضور چلسی در رقابت‌های اروپایی می‌گوید:

با عدم حضور تیم در رقابت‌های اروپایی، شرایطی برای من پیش آماده است تا بتوانم کارهایی که می‌خواهم را انجام دهم و ایده‌هایم را به تیم منتقل کنم. با این‌حال، ما هم‌چنان در جام حذفی حضور داریم و باید در برابر منچستر یونایتد به‌میدان برویم. پیش از آن اما باید تمرکزمان روی بازی با سوانزی و وست‌ هم در رقابت‌های لیگ باشد. 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد