کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: صد در صد در چلسی می مانم زیرا می خواهم خودم را به چالش بکشم

بازیساز پر آوازه آبی پوشان قصد ترک استمفوردبریج را ندارد.
سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی چلسی با تاکید بر تعهد خود نسبت به چلسی، گفته است که صد درصد فصل آینده هم در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت.   فابرگاس که در فصل جاری و زیر نظر آنتونیو کونته چندان فرصت خود نمایی پیدا نمی کند، در رقابت های لیگ برتر انگلستان تنها پنج بار در ترکیب ابتدایی تیمش قرار گرفته است.

به گزارش FFT‌، یار 29 ساله چلسی که به انتقالی به لیگ MLS یا سوپرلیگ چین هم پیوست شده است اما، به تیمش وفادار است.

صد در صد می مانم. من به هیچ چیزی جز به چالش کشیدن خود در اینجا نمی اندیشم. شرایط نسبت به شش ماه قبل خیلی تغییر کرده است. از همان اول این چالش بزرگی برایم بوده و گمانه زنی های بسیاری در اطرافم بوده است اما نمی توان مانع این حرف و حدیث ها شد و البته برایم فرقی هم نمی کند که مردم چه می گویند. حتی برای یک ثانیه هم خواهان جدایی نبودم. گاهی خیلی راحت بعد از دو بازی که به میدان نمی روی، ناراحت و اندوهگین می شوی و به سرت می زند که به تیم دیگری بروی اما من در نقطه مقابل چنین تفکری قرار دارم و می خواهم خودم را به چالش بکشم.
وی ادامه داد:

من در ضمیر آگاه خود می دانم که چه چیزی از دستم بر می آید و آیا از دیگران بهتر هستم یا خیر. می دانم که با گوش کردن به مربی، چه چیزهایی را می توانم به تیمم بر طبق خواسته ها و یا ناخواسته های او اضافه کنم. من به توانایی های خود آگاهم. هر بازی که به من بازی رسیده، در پی اثبات خود بوده ام و در این راه تا زمانی که به هدفم که همانا بازی کردن در هر بازی برای تیمم است نرسم، دست از تلاش بر نمی دارم.
گفتنی است که از ساعت 18:30 امروز چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان سوانزی خواهد بود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد