کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید این بازی را ببریم؛ پدرو همیشه باکیفیت بوده است

سرمربی ایتالیایی از جدال سختش در برابر سوانزی می گوید.
چلسی امروز موفق شد با کسب پیروزی خانگی در برابر سوانزیِ احیا شده، اختلافش را با تیم دوم لیگ جزیره به ۱۱ امتیاز برساند. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی به اسکای گفت:  
از نمایش تیم راضی هستم. خوب بازی کردیم و توانستیم موقعیت خلق کنیم. بازی کردن در برابر سوانزی آسان نبود. اول از همه اینکه آنها بعد از آمدن کلمنت تغییر کرده اند و برای لیورپول و منچسترسیتی هم دردسرساز شده بودند. اما ما امروز کنترل بازی را در اختیار داشتیم. در این بازی لحظه ای را به یاد ندارم که ضربه خورده باشیم. در نیمه اول هم خوب بازی کردیم و ناراحت کننده بود که در اواخر نیمه گل خوردیم. شاید وقت تمام شده بود اما شما همیشه باید حواستان باشد.
کونته ادامه داد:

بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که خیلی خوب بازی می کنیم و بازی را در اختیار داریم. موقعیت می سازیم اما بازی ۱-۱ است!‌ سزاوار آن نیستم اما نتیجه همین است، پس باید در نیمه دوم فشار بیاوریم چون می خواهیم بازی را ببریم. آنها هم همین کار را انجام دادند. نیمه دوم را با کار ترکیبی کوستا و هازارد آغاز کردیم که فابیانسکی واکنش خیلی خوبی داشت. سپس تیرک زدیم و در نهایت به گل رسیدیم. بعد از نیمه اول شرایط کمی ناامیدکننده به نظر می رسید اما مهم بود که پاسخ مناسبی از بازیکنان ببینیم. امروز پاسخ مناسبی از آنها دیدم. 
سرمربی ایتالیایی از اینکه چگونه بازیکنانش را متمرکز نگه می دارد گفت:

کار آسانی نیست. نگه داشتن چنین شرایطی برای کل فصل اصلا آسان نیست اما من بازیکنانی دارم که قبلا بازی کرده اند و جام برده اند. آنها به خوبی می دانند که ما برای ماندن در صدر و قهرمانی در لیگ، باید بازی ها را ببریم. به همین دلیل من خوش شانس هستم. اگر ببینم آنها کمی آسان گرفته اند، وظیفه من است که این نکته را یادآوری کنم اما تا این لحظه نیاز به چنین کاری نبوده است. من تیمی دارم که لایق صدرنشینی در لیگ بوده است، حالا باید ببینیم که آیا بعد می توانیم در نهایت لیگ را ببریم یا خیر. می خواهیم این رتبه را حفظ کنیم. ما کاملا با شور و هیجان بازی می کنیم، گل های زیادی می زنیم و گل های کمی می خوریم، پس لایق حضور در رتبه اول هستیم. 
کونته در پایان گفت:

پدرو در حال نشان دادن کیفیتش است. او بازیکنی به خوبی ویلیان، هازارد یا کوستا است. پدرو چه با توپ و چه بدون توپ، خوب بازی می کند. وی شایسته حضور در ترکیب و گل زدن، چیز فوق العاده ای برای او و تیم است.  پدرو همیشه این کیفیت را داشته و حالا با ترکیب جدید، خصوصیاتش بیشتر به چشم می آید. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد