کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شایعه ای که جدی شد! ادعای توتواسپورت: کونته با اینتر برای فصل بعد به توافق رسید

توتواسپورت از توافق آنتونیو کونته با اینتر می گوید.
روز گذشته بود که نشریه لارپابلیکا مدعی شد که سران باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن آنتونیو کونته از چلسی هستند و این اتفاق پس از آن افتاده که اوضاع طی روزهای اخیر میان کونته و رومن آبراموویچ، چندان مثبت نبوده است.  
پس از آن بود که گاتزتا دلو اسپورت هم به گزارشی به تأیید این موضوع پرداخت و عنوان کرد که آنتونیو کونته یکی از جدی ترین گزینه های جانشینی استفانو پیولی در اینتر خواهد بود.  امروز توتواسپورت در گزارشی ادعا کرد که سران باشگاه اینتر پاسخ مثبت را از آنتونیو کونته برای تابستان پیش رو گرفته اند و  پیشنهادی 11 میلیون یورویی به آنتونیو کونته ارائه داده اند.

این در حالی است که گفته می شود مسئولان سونینگ(مالکان باشگاه اینتر)، اکنون در تلاش هستند که رومن آبراموویچ را برای فسخ قرارداد کونته در پایان  فصل راضی کنند.  همه این گمانه زنی ها در حالی اتفاق می افتد که چلسی با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تاتنهام مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است و اینتر 6 امتیاز با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و در جدول سری آ ششم است. 

گفتنی است در مصاحبه ای که روز گذشته از آنتونیو کونته منتشر شده بود، او عنوان کرده بود که در فوتبال امروزی، هیچ کس نمی داند تا چه مدت در یک باشگاه حضور خواهد داشت. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد