کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: می خواهم برای مدت زیادی در چلسی بمانم

کونته، به شایعات اخیر پایان داد و اعلام کرد که می خواهد در استمفورد بریج بماند.

آنتونیو کونته، سرمربی موفق باشگاه چلسی می خواهد برای مدت زیادی در این تیم بماند و حتی فصل بعد خانواده اش را هم به لندن خواهد آورد.   این هفته شایعاتی منتشر شده بود که اینتر برای به خدمت گیری کونته، آماده پرداخت هزینه زیادی است اما در جریان اهدای جوایز فوتبال لندن، که عنوان بهترین مربی سال را به دست آورد،  این شایعات را به کلی رد کرد.


از این تجربه خیلی خوشحالم چون هم برای من و خانواده ام، این زندگی خارق العاده است. این فصل، همسر و دخترم در ایتالیا ماندند اما امیدوارم به اینجا بیایند چون به آن ها نیاز دارم.  بله دوست دارم برای مدت زیادی اینجا بمانم چون وقتی پروژه ای را با تیم جدیدی شروع می کنید، دوست داریم بمانید و کار های مهمی انجام دهید.

وی افزود:


قطعا برای ساخت تیم، باید سال ها کار و با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرد. وقتی مربی تیمی بزرگ هستید نه تنها باید عناوین را فتح ، بلکه باید زیبا نیز بازی کنید. اوایل فصل برای من شرایط راحت نبود اما از بازیکنان راضی ام چون تعهد بزرگی نشان داده و به کورس رقابت ها بازگشتند. مهم ترین چیز، موفقیت باشگاه، بازیکنان و سرمربی است. تصمیم برای حضور در این لیگ و رقابت با سایر مربیان قطعی بود.

آنتونیو کونته در ادامه صحبت هایش گفت:


حال مهم ترین چیز، ادامه راهی است که شروع کرده ایم چون تا آخر فصل، همه چیز ممکن است. می خواهیم تا پایان فصل در صدر جدول باشیم. 

کونته در زمان پیوستن به چلسی، قراردادی سه ساله امضا کرد اما صحبت هایی برای تمدید قرارداد وی انجام شده که باعث خواهد شد او سالانه 6.5 میلیون پوند، دستمزد دریافت کند. چلسی با اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول قرار دارد، اما او باور دارد بازیکنانش باتجربه هستند و می توانند این شرایط را کنترل کنند.


 بازیکنانی دارم که در دوران بازیگری شان، جام های زیادی دیده اند و تجربه خوب آن ها، در این شرایط به کمک تیم خواهد آمد. قطعا از الان تا آخر فصل، فشار زیاد خواهد بود اما باید کنار بیاییم و شرایط را کنترل کنیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد