کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: در پیش فصل از موزس خواستم که در چلسی بماند

کونته به تمجید از ویکتور موزس پرداخته است.
آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است ویکتور موزس در طول این فصل عملکردی خیره کننده داشته است و به خوبی توانسته خود را با ترکیب جدید سازگار کند.  
موزس که طی هفته گذشته قرارداد خود را با چلسی تمدید کرد در این فصل عملکردی خوبی در تیم کونته داشته است و طی مدت اخیر به یکی از مهره های اصلی آبی های لندن تبدیل شده است.

کونته در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:

اگر قبل از تغییر سیستم از من می پرسیدید که تصور چنین نمایشی از موزس دارم به شما جواب منفی می دادم. من در سیستم 4-2-4 او را به عنوان یک وینگر در نظر گرفتم. او در تقابل های یک به یک عالی است. هر چند کمی در دفاع ضعیف بود.
وقتی  تصمیم گرفتم سیستم را تغییر دهم او را برای این پست در نظر گرفتم و می خواستم او را در موقعیت های مختلف امتحان کنم. او با تعهد بزرگ خود به من نشان داد که به درک درستی از نقش جدید خود رسیده است. همچنین عملکرد دفاعی او نیز بسیار بهتر شده است. در حال حاضر ما یک بازیکن کاملِ دفاعی و تهاجمی داریم. 
به سرعت متوجه شدم او می تواند با ما بماند. در تور پیش فصل در آمریکا با او صحبت کردم و از او خواستم با ما بماند. اکنون خوشحالم که او در تیم است. من موزس را از قبل می شناختم. او سزاوار ماندن در تیم و بازی کردن است. موزس نیز از این موضوع بسیار خوشحال بود. او به من گفت که آماده است تا برای جایگاه خود و کمک کردن به تیم مبارزه کند. نشان داد شایسته بازی کردن برای چلسی است. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد