کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: کونته ذهنیت پیروزی به ما بخشیده است؛ عاشق کارم هستم

فابرگاس در خصوص دوران حضورش در لیگ برتر صحبت کرده است.

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی تیم فوتبال چلسی معتقد است فراز و نشیب های موجود در فوتبال عامل اصلی عشق و علاقه او نسبت به این ورزش است.  

سسک فابرگاس که در سال 2004 برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت در گفتگو با وب سایت رسمی چلسی در خصوص سال های حضورش در لیگ برتر صحبت کرده است. فابرگاس در خصوص اولین بازی خود برای آرسنال که به جای پاتریک ویرای مصدوم به زمین رفت گفت:


آن بازی را بردیم. به خوبی آن روز را به یاد دارم. سال های زیادی بود که ما رقابت نزدیکی داشتیم. گاهی به موفقیت بسیار نزدیک بودیم و گاهی هم نه. من برای رسیدن به قهرمانی در لیگ بسیار تلاش کردم و در نهایت به آن رسیدم. که یکی از بهترین لحظات من بود.

شما می توانید قهرمان یورو و جام جهانی شوید. اما بردن جامی که برای آن سال ها تلاش می کنید و رقابت می کنید و در نهایت به آن می رسید قطعا دستاورد بزرگ و شیرینی است. 

زدن 46 گل در 300 حضور در لیگ برتر:


گل زدن زیباست. احساس فوق العاده ای دارد. وقتی که گل می زنید در آن لحظه در اوج هستید اما می دانم که وظیفه من این نیست. من عاشق کارم هستم. پاس دادن و خلق موقعیت، بازی کردن در چپ و راست. گاهی شما احساس می کنید کنترل بازی را در اختیار دارید. از فوتبال و از شرایط حال حاضر لذت می برم. 

لمس کردن و کنترل توپ چیزی است که من از آن لذت می برم زیرا باعث می شود که رو به جلو بازی کنم. خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم عملکردم را بهبود هم ببخشم. 

شرایط چلسی تحت هدایت کونته:


او اشتیاق بسیار زیادی برای برنده شدن دارد. کونته کلمه پیروزی را هر روز در ذهن ما قرار می دهد. بردن، بردن، بردن. پیشرفت، پیشرفت، پیشرفت. این یک ذهنیت مهم است که ما باید آن را دنبال کنیم. در فوتبال شما می توانید در هر بازی برنده شوید اما زیبا تر این است که بتوانید هر روز بهتر شوید.

شما کاری را می کنید که دوست دارید. طبیعی است که آسان نباشد. همیشه همه چیز خوب پیش نمی رود. اما چیزی که باعث عشق به فوتبال می شود فراز و نشیب های موجود در آن است. به همین دلیل است که ما عاشق این ورزش هستیم. لحظات سخت شما را قوی تر هم می کند. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد