کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آلن شیرر: اگر چینی ها دوباره برای خرید دیگو کوستا تلاش کنند، شگفت زده نخواهم شد

مهاجم سابق سه شیرها از هواداران کوستای اسپانیایی است.

آلن شیرر اذعان می کند که بازی مهاجم چلسی، دیگو کوستا را دوست دارد و اگر وی به سوپرلیگ چین برود، انگلیسی ها سرمایه بزرگی را از دست داده اند.   

به گزارش Goal، چینی ها شدیدا خواستار خرید کوستا هستند. چلسی در ژانویه توانست این پیشنهادات را رد کند و مهاجمش را در لندن نگه دارد. آلن شیرر درباره کوستا می گوید:


یکی از طرفداران بزرگ دیگو کوستا هستم. نحوه بازی و ارتباطی که با هم تیمی هایش دارد بسیار کامل است. اگر کوستا به سوپرلیگ چین برود، لیگ برتر سرمایه ای بزرگ و چلسی، سرمایه ای بزرگتر را از دست داده است. اما اگر چینی ها دوباره برای خریدش تلاش کنند، شگفت زده نخواهم شد.

از او خوشم می آید، به خط دفاع حریف، فشار زیادی می آورد و قدرت بدنی بالایی دارد. به عنوان یک مهاجم وسط، همیشه دوست دارید به مدافعان میانی فشار بیاورید و به نظرم دیگو کوستا این کار را به خوبی انجام می دهد. این کاری است که من نیز انجام می دادم، نباید اجازه داد مدافعان تو را کنترل کنند. به نظرم در این فصل، تعادل خوبی دارد. فصل قبل، این تعادل را نداشت و از ترکیب کنار گذاشته شد. عملکرد یک مهاجم وسط، با گل هایی که می زند سنجیده می شود و او بار دیگر تبدیل به بازیکن دو سال پیش شده است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد